L'unghie diventeranu sempre più sottili quandu facciu nail art cù smaltu di gel per unghie?

Parechje ragazze pensanu chì l'arti di unghie facenu i so unghie più sottili è più diluenti, facenu fàciule di rompe, è portanu l'inconvenienti à a vita.Allora, hè questu veramente u casu?

latte biancu Nail UV gel polish

E ragazze chì piacenu l'arte di unghie ùn ponu aspittà per cambià i so unghie ogni ghjornu, ma à u stessu tempu, un gruppu di persone ùn volenu micca fà unghie, è ancu pensate chì i prudutti di unghie corroderanu e so unghie.

In fatti, i prudutti regulari di gel UV di nail art sò assai sicuri.Avà i negozi di unghie generalmente utilizanu gel UV di resina, chì ùn hà micca un odore peculiar è micca dannu à u corpu umanu, cusì ùn ci hè bisognu di preoccupassi troppu in questu sensu.

Perchè parechje persone pensanu chì l'arte di unghie rende i so unghie più sottili?Ci pò esse parechje ragioni.

furnisce smaltu per unghie in gel biancu in crema

Prima di tuttu, puliremu a superficia di unghie prima di fà l'arti di unghie.A lucidatura curretta hè di rende a superficia di l'unghie liscia, in modu chì u smaltu è a superficia di l'unghie ponu intruduce perfettamente.Questu pò allargà u tempu di ritenzione di u chiovu.U metudu di lucidatura curretta ùn farà micca l'unghie più sottili ovviamente, è un lucidamentu eccessivo rende l'unghie più sottili.Questu dipende da u livellu prufessiunale di u manicurista ~ Hè cunsigliatu di andà in un salone di unghie formale cù certi qualificazioni cummerciale.Più sicuru!

Grossista di porcellana di gel Poly UVfabricatore di prudutti polygel

Parechje ragazze piace à fà nail art, ma trascuranu a rimozione di unghie.Ùn vanu mai à u salone di unghie per a rimozione di unghie prufessiunale.A maiò parte di u tempu, sbuccianu l'unghie da elli stessi.Stu tipu di trattamentu pò fà facilmente a superficia di l'unghie irregolare, causendu difetti è ammorbidisce.Tali fenomeni sò assai dannusu à l'unghie, facendu chì l'unghie più prubabile di rompe, per ùn dì chì affettanu a bellezza, è aumentanu u risicu di infezioni batteriche è fungiche, chì portanu à paronichia, infizzioni fungi è altre lesioni ungueali ~ Un chiovu difettu è deformatu. superficia hè accadutu., Ùn devi più fà manicure.Ci hà da piglià un periudu di tempu, altrimenti affettanu a crescita di u chiovu sanu è causanu una seria di prublemi cum'è a deformazione di u chiovu.

In generale, una manicure hè mantinuta per duie à trè simane à u più, è l'unghia deve esse eliminata à più di trè simani, altri ùn avarà micca solu l'aspettu, ma a parte separata di u bordu facilmente riproducerà bacteria è causarà prublemi di salute di u chiovu. .Perchè l'unghie saranu lucidate quandu si toglie l'unghie, dunque, se sguassate è sguassate l'unghie troppu spessu, farà a superficia di l'unghie più diluente è più diluente, cusì avete sempre à capisce stu gradu ~

Grossista di gel UV Cat EyesFornitura d'occhi di gattu in gel uv polish

Ci hè ancu alcune ragazze chì piace à muzzicà e so unghie quand'elli sò ansiosi o annoiati.Questu hè unhygienic.Calchì volta ci sò certi batteri nascosti in i unghie.Spessu dicemu chì questu hè u mutivu perchè a malatia hè impurtata da a bocca.Siconda, frequenti morsi di unghie farà unghie più brevi è più brevi, micca a lunghezza di e unghie, ma a lunghezza di u lettu unghie ~ Inoltre, l'evaporazione di a saliva rende l'unghie più fragili, è a superficia di l'unghie diventerà ancu dolce è magre. !

Ci hè ancu i tempi chì i nostri unghji diventanu morbidi è magre perchè u corpu manca di qualchi elementi traccia.À questu tempu, avemu bisognu di manghjà più frutti è ligumi, è ancu parechji alimenti ricchi di calcium, cumminati cù l'eserciziu, è aghjustà u schedariu regulare di travagliu è riposu., Serà megliu !

Fornitura di beni Portable PolygelFornitore di unghie amazon

Allora a cunclusione hè chì l'arte di unghie normale ùn rende micca e unghie più sottili.L'arte di unghie frequenti è i metudi di rimozione di unghie sbagliati facenu e unghie più sottili, per quessa hè impurtante avè un bon abitudine di unghie!Spergu chì questi ponu aiutà à tutti

 


Tempu di Postu: Mar-01-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate