Perchè u smaltu di gel per unghie nantu à e vostre unghie hà crepe o sfracitura di a superficia?

Perchè usmaltu di gel per unghienantu à e vostre unghie avete crepe o sfracitura di a superficia?

1. Gel per smaltu per unghieprublema di qualità

U cuntenutu di colloid hè troppu chjucu è a duttilità hè povira.Hè cunsigliatu di rimpiazzà u pruduttu.

2. Usmaltu di gel top coathè troppu magre

Se ugel top coathè troppu magre, i cracks si feranu nantu à a superficia di usmaltu per unghiequandu hè affettatu.Hè ricumandemu di sigillà duie volte.

3. Usu eccessivu di dispunibuligel top coat

U dispunibilegel top coathè còmuda è rapida, ma hà certi svantaghji.A struttura hè dura è hè faciule micca adattà à l'elasticità di ugel UV di culore , risultatu in cracking in a superficia di ucola per smaltu per unghie.Hè ricumandemu chì quandu u sigillamentu, prima sigillallu cù un segellu scrub, è infine sigillallu cù un segellu no-clean.
truvà un gel à un passu
4. Affettatu da a fusione di temperatura

Troppu veloce alternante u caldu è u friddu hà ancu affettatu a superficia di l'unghie, ricurdate à i clienti di ùn imbulighjà l'unghie cù acqua calda.

5. L'unghie di u cliente sò troppu magre è troppu molle

L'unghie di u cliente sò troppu magre, è a deformazione di a forza hè evidenti, facendu chì a superficia di u smaltu di unghie crack.Hè ricumandemu chì i clienti si fermanu per un periudu di tempu, applicà l'oliu di basa di calcium per nutriscia l'unghie, è facenu sani prima di cuntinuà à fà unghie finte.

6. Usmaltu per unghieremover ùn hè micca pulita

Se a cola precedente ùn hè micca sguassata pulita, affettarà a fermezza di u novu unghje.Hè ricumandemu per aumentà u livellu di dettagliu in u prucessu di manicure.

Truvate un fornitore di smaltu UV di gel per unghie

7. Per u prublema di i prudutti unarmored, rimpiazzà i prudutti di qualità in u tempu.

A qualità diprudutti di unghiehè irregolare.L'acquistu è l'utilizazione di prudutti di qualità pobra causarà un gran dannu à e unghie.Hè ricumandemu di rimpiazzà i prudutti cù qualità garantita in tempu.

Vulemu ancu ricurdà à i nostri travagliadori di manicure, per piacè ùn aduprate micca una forza eccessiva quandu sguassatesmaltu per unghie, fototerapia, è cristalli da e mani di i clienti, è per piacè applicà nutrimentu à i bordi di i dita di i clienti prima di caccià l'oliu di unghie per evità u cattivu effettu di i prudutti di rimozione di unghie nantu à a pelle di u cliente.

In u prucessu di caccià falsi unghie, ùn imballate per troppu longu, pudete scrape ripetutamente i pacchetti ripetutamente, ùn pruvate micca di salvà u prublema è imballate u tempu in un tempu, perchè i clienti si sentenu incòmodi.Nail art hè un travagliu lento è meticulosu.
Truvate u smaltu per unghie di culore nude
Ùn aduprate micca a forza bruta in questu prucessu, disperatu per a rapidità, se l'unghia di u cliente face male, hè una ripercussione per tutta a nostra industria.In fatti, manicure pò cuntinuà à belli u tipu di unghie, a bellezza di a pelle secca di a punta di u dettu è a bellezza di a pelle di a manu.

I dettagli determinanu u successu o u fallimentu, per piacè ùn distrugge micca a nostra bella industria di unghie da sè stessu.

Spergu ancu chì tuttunail arti travagliadori rinfurzà a so propria tecnulugia è migliurà a selezzione è l'appiecazione di i prudutti, cusì chì tutti ponu riduce l'incomprensione di a nostra industria di unghie.

In fattu, a manicure ùn distrughjerà micca e unghie, solu farà e vostre unghie più belle!

Sè vo circate un bonu fornitore per furnisce a megliu qualitàProdotti di smaltu per unghie in gel UVper a vostra attività, pudete verificà u nostru situ web:www.newcolorbeauty.comper cuntattateci torna.


Tempu di Postu: Mar-10-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate