Quale hà dettu chì l'omi ùn ponu micca fà nail art cù u produttu di gel UV?Quan Zhilong, A$AP Rocky fracassa i vostri occhiali colorati

Quale hà dettu chì l'omi ùn ponu micca fà nail art cù u produttu di gel UV?Quan Zhilong, A$AP Rocky fracassa i vostri occhiali colorati

Aduprendu l'arti di unghie cù u produttu di smaltu di gel per unghie cum'è decorazione hè diventata a scelta di più è più persone oghje, è a forma, u culore è u materiale di l'arti di unghie sò diventati più diversificati cù u sviluppu di l'industria.Ma cum'è l'arti di unghie, pare chì tutti sò sempre stati esclusivi di e donne?

Prodotti di gel per unghie

U rap king Lil Yachty, cum'è un entusiasta di unghie à longu andà, si dedicà à apre u so propiu salone di unghie, è à u stessu tempu sustene tutti l'omi chì sò intimidati per via di u so amori per unghie.Oghje parlemu di a libertà di unghie di l'omi.

Fornitura di gel UV

Lil Yachty, No. 1 Nail Art Player

L'omi ponu ancu ghjucà à u nail art

Picciotti cool chì amanu di vede unghie

A manicure hè diventata una nova ricerca per un gran numaru di donne per decoru è abbellite i dettagli.In ogni casu, cù a prusperità di sta tendenza, l'omi chì facenu manicure anu cuminciatu à aumentà gradualmente.

gel per u fornitore di unghie

Gel UV per unghie all'ingrosso

U Lil Yachty menzionatu à u principiu hè definitumente cunsideratu cum'è u top ten "nail art king", sia u culore nudu dipintu in prestazioni precedenti cù unghie blu azzurri, è i più pazzi unghie di graffiti, i unghie "barca di picciottu". .L'estetica è u so stile sò sempre in prima linea.

impresa di fornitura di gel per unghie

Ellu mostra ancu i so unghie art in Instagram ogni pochi ghjorni

Ma in fattu, perchè Lil Yachty hè un pioniere di l'arti di u chiovu, è una parte di u mutivu hè u so cumpurtamentu di calore di u core qualchì tempu fà.À principiu di dicembre, u studiente americanu di u liceu Trevor Wilkinson hè statu discriminatu è ancu stà in a scola per applicà l'arti di unghie à a scola.Sta nutizia hà attrattu l'attenzione di Lil Yachty, chì hè diventatu una opportunità per a "barca" per apre una tenda di unghie.

affari per u gel per unghie

Trevor Wilkinson è u nail art chì l'hà fattu esse discriminatu è punitu

A realità ùn hà micca silenziu Trevor.À u cuntrariu, dopu avè ricevutu u sustegnu di grandi nomi cum'è Yachty, hà sceltu di parlà per manicure.Manicure maschile ùn deve esse classificatu com'è straneru, è ùn hè micca inusual per l'omi per fà manicure.In particulare in i circoli rap europei è americani, l'arte di unghie hè u zitellu più cool.

A$AP Rocky

U primu omu di manicura bella deve esse A$AP Rocky.Siccomu A$AP Rocky hà ghjucatu à l'arti di unghie, tanti ex "omini dritti d'acciaio" anu cambiatu a so attitudine precedente.

gel UV per unghie all'ingrosso

A$AP Rocky hà iniziatu ufficialmente à purtà e unghie.Era prubabilmente i unghie di l'ochju nantu à u spettaculu LOEWE in uttrovi di l'annu passatu.

fornitore di gel per unghie

pruduttu di smaltu per unghie in gel

L'unghie pubblicate nantu à e social media "Stone" anu fiamme, smiley faces, è elementi di bandiera naziunale, facendu chì l'unghie ùn sò micca solu belle, ma ancu di moda.

fornitura di prudutti di gel per unghie

Videndu questu TU nantu à u dito mediu manca, tutti duveranu esse capaci di indovinà chì u dito mediu dirittu hè Fxxx, abbastanza pazzo

Rocky hà dettu in una intervista cù i media di bellezza d'oltremare Allure: "Pensu chì l'arte di unghie di l'omi ùn deve esse cunsideratu cum'è un cumpurtamentu assai "mamma".L'amore di l'omi per l'arti di unghie, cumpresu u maquillaje di bellezza, ùn significa micca chì ùn sò micca masculini o micca.omu. "È ancu esprime personalmente l'attitudine di vita chì un zitellu delicatu deve avè.

Machine Gun Kelly

Machine Gun Kelly, u bellu tippu di roccia in Harbin chì hè spessu cercatu per via di a so interazzione cù Megan Fox, hè ancu un leale fan di l'arti di unghie.

Fornitura di smaltu per unghie in gel UV affari di prudutti di unghie in gel

 


Tempu di pubblicazione: 30 dicembre 2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate