Chì ghjè a diffarenza trà u smaltu di gel per unghie è u smaltu d'oliu di unghie?

Chì ci hè a diffarenza tràsmaltu di gel per unghieè smaltu à l'oliu di unghie?

L'industria di unghie d'oghje cuntinueghja à sviluppà, è i prudutti di unghie sò ancu aghjurnati.Allora truvemu in diverse marche dismaltu di gel per unghieè oliu di unghie, ma per parechji amatori di unghie, ùn capiscenu micca a diffarenza tràsmaltu di gel per unghieè smaltu d'oliu per unghie., Ma u distaccu trà elli hè sempre assai grande!

Fornitura d'occhi di gattu blu celu

Smaltu à l'oliu di unghie

Ingredienti: 70% -80% solvente volatile, circa 15% nitrocellulose, una piccula quantità di solvente oliu, canfora, diossidu di titaniu è pigmenti solubili in oliu.

Funzione: U solvente cuntenutu in u smaltu di unghie volatilizes per furmà una film culurita, chì pò vede u culore dopu esse attaccatu à l'unghia.

Features: Ùn ci hè micca bisognu di luce, cusì u smaltu di unghie hè generalmente pusatu in una buttiglia trasparente è sigillata quandu hè almacenata.

smaltu per unghie in gel di platinu

Nail Gel Polish

Ingredienti & Funzione: L'ingredienti principali sò resina naturali è alcuni materiali di culore.Stu materiale si solidificà sottu à l'irradiazione di luce UV invece di volatilizà.Formarà un film plasticu.

Features: lustro, resistenza à l'abrasione è fermezza sò megliu cà u smaltu per unghie.A più impurtante hè chì ùn emette micca gasu, hè basicamente inodore, è piglia solu unu o dui minuti per siccà.È pò fà più stili di unghie diverse.

Ma usmaltu per unghie Geldeve esse piazzatu in una buttiglia opaca è guardatu luntanu da a luce.

fornitore di smaltu di gel di platinu rossu di Natale

Chì sò i vantaghji dismaltu di gel per unghie?

1. Nail polish oliu puzza male, usu-longu termine pruvucarà dannu à i unghie, dissoluzzioni hè u yellowing di i unghie, etc., è hè facile à falà durante u periodu di mantenimentu.U gloss, a resistenza à l'abrasione è a fermezza di u smaltu di gel per unghie sò megliu cà l'oliu d'oliu.A più impurtante hè chì ùn emette micca gasu, ùn hà micca troppu gustu, è hè sanu è micca tossicu.

2. In u passatu, quandu MM applicà u smaltu d'oliu di unghie, stendeva pianu pianu i so dite è aspittàva chì si seccassi pianu pianu.Smaltu per unghiesecca prestu è piglia solu un minutu cù Lamp.

Fornitura di Gel Blooming

L'operazione hè fastidiosa?

In fatti, u funziunamentu dismaltu di gel per unghiehè veramente simplice.È usmaltu di gel per unghiehà una caratteristica, a so viscosità è a fluidità facenu megliu aduprà !Significa chì si spazzolarà uniformemente cà u smaltu à l'oliu di unghie!

U prucessu più faciule dismaltu per unghie in gelùn hè assai sfarente da unghie oliu polish, ghjustu u prucessu di siccà cù Lamp.(Ma u prucessu di siccà cù lampada hè in realtà equivalenti à u tempu chì ci vole à siccà naturalmente).

Smaltu per unghie: oliu di base - oliu di unghie di culore - oliu luminoso

Smaltu per unghie:gel di base coatgel di culoreTop coat gel

Smaltu per unghiehè più forte cà unghie smaltu oliu, è pò durà per 3 settimane o più.

furnisce u smaltu di gel Mermaid Shell Pink

Cumu caccià usmaltu di gel per unghie?

Prima, aduprate un pad di cuttuni imbevutu in un remover per unghie per imbulighjà l'unghie (o immergete direttamente l'unghie), imbulighjate cù fogli di stagno è aspettate 20 minuti.Dopu chì si addolcisce, aduprate un bastone di faghju o altre arnesi per spinghje delicatamente u gelu di culore, poi pulisce per caccià u residuu è pulisce Pulisce a superficia di e unghie cù un agente.

Manifattura di smaltu per unghie in Cina

Sè vo vulete cumprà un batchprudutti di smaltu per unghie in gelper l'affari, per piacè ùn esitate à cuntattà torna cù a nostra fabbrica:

 


Tempu di post: 14-lugliu-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate