Chì ghjè a diffarenza trà u smaltu di gel per unghie è u smaltu di gel per l'occhi di gattu?

A diferenza dismaltu di gel per unghieèsmaltu di gel per l'ochji di gattu

Gel à l'ochju di gattuhè un pruduttu aghjurnatu dismaltu per unghie in gel.U cumpunente principalu di u smaltu di gel per unghie hè a resina naturali, è a polvere di magnete hè aghjuntugel per l'ochji di gattu, chì pò furmà un effettu di banda di luce dopu esse riflessu da a luce, chì s'assumiglia à l'opale.Colla per l'ochju di gattuhè più abbagliante chè u gelsmaltu per unghie.

U smaltu di gel per unghie hè principalmente cumpostu di resina naturali.Ùn hè micca tossicu, inodore, micca dannosu per u corpu, assai sanu è ecologicu.Ci sò parechji tippi di smaltu per unghie nantu à u mercatu, cumpresi smaltu luminoso, smaltu culuratu, smaltu fluorescente, smaltu per unghie in serpente, smaltu per unghie in metallo, smaltu per unghie di zuccheru è cusì.

furnisce smaltu di gel per l'ochji di gattu

Usmaltu d'ochju di gattuhè basatu nantu à resina naturali cù polvere di magnete.Dopu a pittura, pudete aduprà i magneti per fà forme secondu u vostru umore.A polvere di magnete hà a trasmissione di a luce è mostrarà e linee dopu esse rifratta da a luce, chì pruducerà un effettu assai splendidu è abbagliante..

In più di a diffarenza di materiale, i metudi di usucola d'ochju di gattuè u smaltu di unghie sò ancu diffirenti.U smaltu di unghie hà e caratteristiche di a cura di a luce, pò esse pittatu cù dece dite inseme, è si secca più veloce di u smaltu dopu a pittura.U gelu di l'ochju di u gattu deve esse appiicatu unu à unu per solidificà unu, è poi cuntinueghja à esse appiicatu à u prossimu dito.

Dopu avè applicà u gelu di l'ochju di u gattu, avete bisognu di utilizà a forza di aspirazione di u magnetu per furmà a polvere di magnete, dopu asciucà cù una macchina di fototerapia, è poi cuntinuà à applicà l'unghia dopu dopu chì hè completamente secca.Sè applicà novi unghie senza asciucà u gelu di l'ochju di u gattu, u magnetu affettarà tuttu u polu di magnete, è a forma precedente serà cumplettamente messa.

grossista di gel per l'occhi di gattu à pocu prezzu

Se i unghie previ sò secchi cumplettamente, u polveru magnetu precedente sarà solidificatu, è quandu u magnetu hè adupratu di novu, u polveru magnetu precedente ùn serà micca affettatu, è i novi unghie ponu esse stilati cun tranquillità.

 

Tutti i tipi diaffari di prudutti di gel per unghie, per piacè cuntattate direttamente uproduttore di gel per unghiesottu:


Tempu di post: 17-sep-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate