Chì ghjè a diffarenza trà u smaltu di unghie caru è prezzu?

In u mondu di u smaltu di gel per unghie, ci sò parechji culori, formule, trattamenti di superficia è prezzi.Ma chì hè a diffarenza trà u smaltu di unghie UV in farmacie è una buttiglia di $ 50 di droghe di marca in i grandi magazzini di lussu, è trà i saloni mainstream è e marche indipendenti di smalti UV?

Smaltu per unghie
I sperti dicenu chì si trova chì a principal diferenza chì affetta i prezzi si trova in u marketing è l'imballu.
"A realità hè chì a tecnulugia di smaltu di gel per unghie hè abbastanza matura è ùn hà micca cambiatu assai annantu à l'anni", Perry Romanowski, un chimicu di bellezza è ospitante di u podcast "Beauty Brain", hà dettu à HuffPost.A più grande diferenza trà i prudutti caru è i prudutti più prezzu hè l'imballu.I buttigli per i prudutti caru sò megliu, è i spazzole ponu esse megliu d'utilizà, ma in quantu à u culore è a tecnulugia, ùn ci hè micca assai differenza."

immergete u smaltu di gel
L'ecunumie di scala sò ancu in ghjocu quì.Grandi cumpagnie di smaltu per unghie ponu cumprà in grandezza è fà qualcosa à a manu cà marche indipendenti di smaltu per unghie, pruducendu i so smalti più veloce è in quantità più grande.U smaltu di unghie economicu ùn hà micca bisognu di esse di qualità più bassa di u smaltu più caru, è e marche più chjuche di smaltu ùn sò micca automaticamente inferiori.
In fatti, sè vo circate un mercatu di smaltu per unghie cù finiture spiciali, allora i marchi indipendenti più chjuchi sò di solitu u modu per andà.
"Queste formule indipendenti sò prudutte in lotti assai più chjuchi, cusì ponu fà cose più sperimentali, cum'è l'usu di pigmenti più caru, fiocchi iridescenti è scintillanti", a bellezza di YouTube Kelli Marissa hà abbonati 238,000, a so Una cullezzione crescente di più di 2,000 smalti per unghie. , hà dettu à HuffPost.
In un mercatu affollatu, imballaggi premium (cum'è scatuli esterni o buttigli unichi di smaltu per unghie) è formule persunalizate sò investimenti fatti da alcune marche per spiccà.
Annie Pham, u fundatore è u direttore creativo di Cirque Colors, hà dettu à HuffPost: "Una marca senza assai capitale pò travaglià cù una cumpagnia di marca privata chì pò furnisce un catalogu di culori standard è imballaggi di stock per a selezzione per andà più veloce in u mercatu. ""Una marca chì vole distinguersi pò vulete travaglià cù un fabricatore di cuntrattu chì pò furnisce servizii di laboratoriu è di formulazione, ma questu hè un prezzu".
Pham hà aghjustatu chì e marche spessu investenu in imballaggi unichi, cum'è scatuli squisiti o tappi persunalizati, chì aumentanu ancu u costu di u pruduttu.I marchi più grande cù grandi quantità di capitale è risorse ponu cumprà grandi quantità di lucidature è imballaggi per riduce i costi, perch'elli vendenu prudutti à prezzi più bassi cà i marchi indipendenti di unghie.

Romanovsky hà dettu: "I spazzole più caru sò fatti di fibre, chì sò più elastici è mantenenu a so forma megliu cù u tempu"."Questu rende l'applicazione faciule da fà è hè L'utilizatore furnisce più cuntrollu.I spazzole più economiche ponu travaglià bè in i primi appricazzioni, ma cù u tempu cumincianu à purtassi è perde a so forma dritta.Fibre di nylon è un plastificante propiu effettue u megliu ".
Crème (pure color opaque polish) è puri nail polish pò ièssiri usatu, ma pulizziari cù finitura spiciali, cum'è olografica, multi-culore è termale (cambiamenti di culore cù a temperatura), è l'usu mistu cum'è fiocchi irregulari è iridescent Caru di fabricà.
Pam hà dettu: "A crema è i pancakes sò standard, pudete vede in ogni locu, è sò boni per pruduce.""A causa di u costu di i materiali è u travagliu necessariu per preparà cù questi ingredienti, i culori cù finiture uniche costanu più di pruduce".

gel polish sicuru
Hà aghjustatu chì l'usu di pigmenti unichi richiede passi supplementari, cumprese l'approvvigionamento, truvà fornitori affidabili è teste cumpletu di formulazione.
Marisa hà dettu chì ùn importa micca quantu decide di gastru in una buttiglia di smaltu per unghie, invistisce in un primer d'alta qualità è un top coat d'alta qualità (micca una cumminazione dui in una) hè a chjave, perchè questu hè ciò chì importa veramente.
Ella aghjunse: "U cunsigliu sempre di leghje o fighjà recensioni per capisce l'esperienze di l'altri cù [marca]".
In distingue ciò chì hè "qualità" è ciò chì ùn hè micca "qualità", ùn ci hè micca necessariamente una formula specifica per tutti.Invece, duvete truvà un primer è un top coat chì si adatta à a vostra chimica di u corpu.Questu pò esse un prucessu di prova è errore.
Pam hà dettu: "Ci sò sfarenti tippi di primers da pitture convenzionali à pitture piene di cresta à pitture pelable", aghjunse, aghjustendu chì u listessu hè veru per i topcoats, cù l'opzioni d'asciugatura rapida è di gel."Tutti anu scopi diversi, è ogni scopu deve avè i pro è i contra.Per esempiu, per via di a viscosità più alta, un topcoat "gel-like" ùn si secca più rapidamente chì pò seccu.
Ella disse: "I formulazioni persunalizati sò un modu per e marche di spiccà, ma da una perspettiva di longevità, i primers è i topcoats sò veramente insustituibili"."Questi dui prudutti sò a chjave per una manicure più durabile".
Allora, chì hè a diffarenza trà i dui?U primer hè utilizatu per prutege l'unghie da a terra è aiuta à pulisce l'unghie.
Marisa hà dettu: "Un primer di alta qualità vi aiuterà à allargà a vita di e vostre unghie.Dunque, ancu s'è vo aduprate un smaltu economicu, un primer più caru farà chì u smaltu aderisce à e vostre unghie megliu ".U primer pò andà solu finu à quì, ma hè sempre impurtante, soprattuttu s'è vo avete appena principiatu è ùn vulete micca investisce in smaltu per unghie super caru.

Smaltu per unghie in gel 2

U topcoat hà una funzione completamente diversa.Puderà lascià un splendore luminoso (o effettu matte) nantu à e unghie è prutegge u smaltu sottu da schelete o macchia.
Marisa hà dettu: "A maiò parte di i top coats d'alta qualità sò top coats à asciugatura rapida"."Avete bisognu di utilizà top coats per aiutà à curà cumplettamente i strati sottostanti.Questu eviterà di lascià segni nantu à e vostre unghie dopu à dorme.Sè vo aduprate Hè un top coat di prezzu, a manicure pò piglià assai tempu per siccà cumplettamente (se pussibule).
Ancu s'è Marissa ùn ricumandemu micca di cumprà primers di farmacia economica o top coats, i marchi premium cum'è OPI, Essie è Seche Vite sò largamente dispunibili.
Ella disse: "Ùn avete micca bisognu di andà in una buttega per cumprà primers è tops prufessiunali, ma investisce in vestiti di qualità hè una bona cosa".
Quandu compra smaltu per unghie, spessu vede dichjarazioni di sicurezza "non-tossiche", cum'è smalti per unghie chì ùn cuntenenu micca 10 è 5, chì significa chì u smaltu ùn cuntene micca certi ingredienti, cum'è canfora è formaldehyde.Ma Romanovsky hà dettu chì questu hè spessu un strumentu di marketing.
Romanovsky hà dettu: "Ancu s'ellu include sustanzi chimichi chì e persone ùn anu micca attualmente in u mercatu, u smaltu standard hè sempre sicuru".Hà aghjustatu chì ùn ci sò micca solu livelli sicuri di toluene è resine di formaldehyde in smaltu per unghie, ma ancu in realtà aiuta u smaltu di unghie à fà megliu.
Romanovsky dice, per esempiu, u toluene "hè volatile è evapora rapidamente, cusì u vernice di unghie si secca più rapidamente"."A resina di formaldeide aiuta u smaltu di unghie à aderisce megliu à e vostre unghie, chì li face aduprà una vita più longa senza troppu detriti".
Cuntinuò: "Quandu una marca prova di fà spiccà i so prudutti, u marketing di paura hè un modu efficae per mantene i cunsumatori luntanu da i prudutti di i cuncurrenti è vultà à i so prudutti".Hà enfatizatu chì u prezzu di vendita di pulitura ùn hè micca bonu cum'è liberu.10 o 5. -free hè sicuru cum'è una etichetta cù una etichetta.
Romanovsky hà dettu chì i smalti per unghie fatti cù altri ingredienti ùn ponu micca durà longu o si seccanu rapidamente, ma Romanovsky hà dettu chì certi cunsumatori accettanu questi cumprumessi per evità risichi percepiti.
Kelly Dobos, ex presidente di a Società Americana di Chimica Cosmetica, hà rispostu à l'opinioni di Romanowski nantu à a sicurità generale di u smaltu di unghie in u mercatu.
Ella disse à l'Huff Post: "Pensu chì e rivindicazioni di "libertà" sò spessu arradicate in malintesi è misinformazione, ancu s'ellu sò in bona fede."Secunnu a regulazione di a FDA, tutti i cosmetichi in i Stati Uniti devenu seguità l'istruzzioni di l'etichetta o l'usu di rutina à i cunsumatori.Sicurezza.I boni pruduttori di cusmetichi realizanu una seria di teste è valutazioni tossicologiche prima di mette i so prudutti in u mercatu, cusì finu à chì i dui rispettanu e liggi federali, ùn si pò micca dì chì unu hè più sicuru chì l'altru senza evidenza scientifica.
In fattu, Dobos indica chì quandu un ingredientu cusmeticu diventa indesideratu, affruntà à rimpiazzà pò esse risultatu in l'usu di ingredienti chì u fabricatore cunnosci pocu.
Ella disse: "Ancu s'ellu ci sò smalti per unghie cù una dichjarazione di 'no', ponu cuntene ingredienti dannosi, ma sò sicuri quandu sò usati cum'è urdinatu".
Di sicuru, sè vo site allergii à ingredienti specifichi in u smaltu di unghie, in generale, dichjarazioni "senza" è etichette d'ingredienti ponu aiutà à evità di usà.In più di l'allergii, i vostri unghie naturali ponu ancu prutegge da i sustanzi chimichi utilizati in unghie.
Dobos hà dettu: "A piastra di l'unghie hè fatta di cheratina densamente imballata, u listessu materiale cum'è zoccoli è artigli di l'animali, è pò agisce cum'è una barriera per impedisce l'assorbimentu".
U culore di l'unghie in a buttiglia ùn pò micca riflette u so aspettu nantu à l'unghie, è ùn vi dice micca infurmazione nantu à a formula (cumpresa a pigmentazione o a liscia di l'applicazione).Sia chì comprate in persona o in linea, a ricerca in anticipu pò aiutà à piglià una decisione infurmata nantu à quale lucidare aghjunghje à a vostra cullezzione.
Marisa hà dettu chì questu hè sopratuttu impurtante per i smalti di unghie boni, perchè i pigmenti è e formule ponu esse colpiti o mancati.
Ella disse: "Personalmente mi piace LA Colors.Hè una marca interessante è economica, ma certi culori sò mottled è trasparenti, mentre chì altri sò opachi è autolivellanti."Questu dipende solu da l'ombra specifica".
A visualizazione di foto di studio ben illuminate è di campioni fora di l'imaghjini creati digitalmente nantu à u situ web di una marca o di un venditore pò dà una megliu comprensione di cumu si vede u smaltu di unghie in a vita reale.
"Dicu sempre chì duvete cuntrollà parechje recensioni è verificate l'effettu di lucidatura in diverse cundizioni di illuminazione è diverse tonalità di pelle", disse Marisa."Se pudete, truvate qualcunu chì u culore di a pelle hè u più vicinu à voi per pudè vede cumu si vede nantu à voi, soprattuttu per i vernici".
Marissa hà vistu tutta a cullizzioni di smalti per unghie nantu à a so camera nantu à u so canali YouTube è hà spressu i so pinsamenti nantu à u culore è l'esperienza di l'applicazione.Instagram hè un altru locu induve pudete truvà diversi swatches.Certi marchi (per esempiu ILNP) anu etichette speciale per sfumature specifiche, chì facenu più faciule per truvà mostre da prufessiunali polacchi è principianti.
https://www.newcolorbeauty.com/neon-color-gel-polish-product/


Tempu di post: 18-novembre-2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate