Cos'è l'arte di unghie di cat eye?Cumu aduprà u magnetu di smaltu per unghie di gattu?

Cos'è l'arte di unghie di cat eye?

Smalto per unghie occhi di gatto, cum'è u nome suggerisce, hè fattu per vede cum'è l'ochji di u gattu.Puderà vede diverse luci è ombra sottu u cambiamentu di luce, è hè cum'è un opale nantu à a manu per attruverà l'attenzione.E sorelle chì piacenu à fà nail art ponu pruvà.Dopu tuttu, stu populari nail art hè ancu bè ricevutu.

lucidatura d'occhi di gattu

Cumu adupràsmaltu d'ochju di gattumagnetu ?

Cumu adupràsmaltu d'ochju di gattumagnetu?Cansmaltu per unghie occhi di gattuesse applicata direttamente?Cum'è una tendenza di moda, l'arte di unghie hè stata assai amata da e persone, è ci sò parechji tippi di unghie, è l'arte di unghie di gattu hè unu di i più populari, cusì cumu funzionanu i magneti di smaltu d'ochju di gattu?

gel per unghie occhio di gatto

Esfoliazione, disinfezione e rimozione di grasso.Allora pulisce delicatamente a superficia di l'unghia per pulizziari l'unghia.In seguitu, applicà u primer removable è utilizate u gel di pulizia.Allora applicàsmaltu per unghie cat-eyecù un spessore moderatu, è mette nantu à a superficia di u vernice di unghie cù un bastone magnetu speciale di cat-eye, vicinu, ma micca toccu (cum'è u smaltu fantasma), è l'effettu apparisce immediatamente dopu à 1,5 seconde.Accende a lampada di fototerapia per 3 minuti per finalizà a forma.Infine, sguassate u residuu nantu à a superficia cù acqua di gel pulita per ottene una superficia brillanti.

Gel UV polacco magnete ochju di gattu

A pratica dimanicure d'ochju di gattu ?

1. Preparate u smaltu di unghie è l'arnesi chì avete bisognu, pulisce è tagliate i vostri unghie, prima applicà una capa di primer è lasciate seccu per 60 seconde.

2. Quì aghju sceltu un vernice di unghie di cat-eye verde, appricà nantu à tutta a unghia, a texture di u unghie serà più pienu è durà più.
3. Lavate cù un magnetu, è l'effettu di l'ochju di u gattu appariscerà dopu avè usatu questu per succhià!Allora tutti volenu DIY cat's eye nail art in casa, stu strumentu hè un must.

4. Accendi a lampa per un'altra 60 seconde, torna à u primu è u sicondu passu, dopu avè ripetutu, applicà una capa di smaltu di unghie sigillante, è secca per 60 seconde.

 

Se vulete truvà u megliu fornitore per furnisce l'ingrossuprudutti di smaltu per unghie in gel :

Produttore di smalti per unghie


Tempu di post: 12-May-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate