Chì sò i trè gel UV di smaltu essenziale per i saloni di unghie

In più di qualchi strumenti basi per apre un salone di unghie, i prudutti di unghie è lampade sò essenziali.Allora sapete quali sò i trè smalti UV essenziali?

Fornitore di Gel UV Cat Eyes

In circustanze normale, avete bisognu di preparà almenu trè marche di gel per unghie per apre un salone di unghie.Trè tippi di gel di smaltu per unghie sò gel di smaltu per unghie di media à alta qualità, smaltu per unghie di bassa qualità è smaltu per unghie uv in gruppu.A dicurazione o u locu pò esse direttamente divisu in trè gradi di prudutti di unghie uv alta, media è bassa.

U primu tipu: smaltu per unghie di alta qualità

In generale, i smalti per unghie in gel uv high-end sò simili à certi pianti puri, naturali è innocu in natura.Di sicuru, i vernici di unghie assai caru sò generalmente furniti in a linea speciale di saloni di bellezza.Hè difficiuli per i saloni di unghie ordinali per ottene tali smalti per unghie.Hè dispunibule, cusì sceglite un smaltu di unghie in gel impurtatu un pocu più altu per esse usatu cum'è un ricambio per a mo propria tenda di unghie.

U sicondu tipu: smaltu per unghie mid-range

Stu tipu di smaltu di gel per unghie hè in realtà u più sceltu in u mercatu.A pienezza è a durabilità di u culore sò moderate, ma sò ancu assai boni.

U terzu tipu: smaltu per unghie di bassa qualità

U smaltu di gel UV di bassa qualità hè u pruduttu più cumuni chì generalmente usa a resina cum'è materiale di basa.Hè sempre cuntene toners minerali, etc. U prezzu hè bassu, di solitu più di deci à vinti yuan una buttiglia, adattatu per l'ingrossu à grande scala di saloni di unghie., Hè ancu a scelta di a maiò parte di i saloni di unghie di strada in u mercatu.

uv gel polish per unghie
Riassuntu à a fine di l'articulu:

Ciò sopra hè un'introduzione à i trè smalti di gel UV per unghie essenziali per i saloni di unghie.Di sicuru, se l'orientazione di a vostra propria tenda hè diversa, ùn pudete micca seguità stu principiu.Puderanu tutti esse smalti di gel per unghie high-end, o solu smalti di gel per unghie medium è low-end., How to match it depends on the situation of your nail shop.

 

 


Tempu di post: Feb-25-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate