Uv Gel Fornitore di smalti per unghie per u gel per l'occhi di gattu


In smaltu di gel per unghiemercatu, ci sò tipi di sfarentiGel UV per unghie , oghje parlemu di ugel per unghie occhi di gatto, cù u so aspettu unicu, ferma à esse populari da i clienti.

furnisce u Gel UV Cat Eyes

Chì ghjè uSmalto gel per unghie occhi di gatto ?

Sè vo vulete fà manicure cat eye, vi tocca à aduprà un spicialismaltu di gel per unghie : Smalto gel per unghie occhio di gatto, cum'è u nome suggerisce, hè cum'è l'ochju di u gattu, chì ponu vede diverse luci è ombra sottu u cambiamentu di luce, è hè cum'è un opale quandu hè appiicatu à a manu.Gel à l'ochju di gattuhè una nova tecnulugia derivata dagel per smaltu per unghie.A polvera magnetica ingel per l'ochji di gattuseranu assorbiti è riuniti sottu à l'azzione di i magneti.Sutta a riflessione di a luce, una banda di luce cum'è a pupilla di l'ochju di u gattu appare, vale à dì, una riflessione stretta è luminosa apparisce nantu à a superficia.

Nail artsmaltu in gel per l'ochji di gattuStrumenti di preparazione:

Fornitore di smaltu Gel Eyes Cat

 

Passi:

1. Apply a primer to the trimmed nails.

2. Aduprate a machina di fototerapia per 30-60 seconde (u tempu di e diverse macchine di fototerapia hè un pocu sfarente, riferite à questu passu per "illuminà" dopu tutte e seguenti operazioni).

3. Dopu applicà a prima capa digel per l'ochji di gattunantu à e unghie, accende a luce.

4. Applica u siconduochju di gattu gel.

5. Aduprate un magnetu speciale per mette 5-10 mm sopra à u chiovu è aspettate 10-20 seconde.

6. Dopu sughjendu a forma, accende immediatamente a luce.

7. Spazzola u sigillo nantu à a manicura di l'ochju di u ghjattu finitu è ​​illuminate.

8. Dopu chì l'operazioni sopra sò finite, a manicure di l'ochju di u ghjattu hè cumpletu.

 Unghie d'ochju di gattu in gel UV

New color beauty hè un fabricatore prufessiunale perGel per unghie per occhi di gatto, cù più di 10 anni di sperienza inprudutti di unghie in gelcampu per furnisce alta qualità prudutti di unghie in gelper i clienti globali, tenite sempre in mente chì i clienti sò u nostru tesoru, cusì facemu sempre i nostri sforzi per pruduce a megliu qualitàGel UV per unghieprudutti per u mercatu di i clienti.Aspettu di travaglià cun voi!


Tempu di Postu: Apr-16-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate