Cunsiglii per u smaltu di unghie in gel senza aduprà a lampada

A piccula fata chì spessu face l'arte di unghie cù i prudutti di smaltu di unghie deve sapè chì ogni volta chì u gel di unghie hè appiicatu, deve esse riscaldatu è solidificatu in una lampadina di coccia, cusì sapete chì sò i cunsiglii per uperà u smaltu di unghie. in casa senza cullà a lampada ?

pruduttu di poligel

In generale, i saloni di unghie accendenu u gel di unghie dopu avè usatu u mantellu di base di unghie, principalmente perchè u gel di unghie cuntene un cumpunente chì solidifica quandu espostu à a luce.Stu ingredientu determina chì u gelu di unghie si secca rapidamente dopu à coccia a lampada per 30 seconde.È u gel di unghie hè più duru è più brillanti cà l'oliu di unghie.L'agente di ligame sussegwente, u smaltu di unghie culurite è a capa di sigillatura tutti anu bisognu di luce ultravioletta per indurisce.

In ogni casu, sè ùn site micca dispostu à cumprà una lampa di coccia, pudete pruvà altre manere di indurisce u gel di unghie.

Cunsiglii per cuntà u smaltu di gel per unghie senza luci di cottura:

Tip 1: Aduprate una linterna UV

pruduttu per unghie in gel

In circustanze nurmale, quandu si applica u gel di nail art, avete bisognu di una luce per asciucà rapidamente.Se lasciate seccu in modu naturali, duverà assai tempu.Affetterà l'effettu di l'arte di unghie è perde u tempu, per quessa, ùn ci hè micca una lampadina prufessiunale., Pudete cunsiderà altre equipaghji di illuminazione cum'è una linterna ultraviolet portable chì ponu distingue agenti fluorescenti o soldi falsificati.
Semu devi esse nutatu quì chì dopu à applicà u primer, duvete aduprà una linterna per illuminà a lampada vicinu à 30 seconde;dopu à l'asciugatura, applicà una cola fina di unghie di culore, è illuminate a lampa per 1-3 minuti, secondu a situazione è quandu si passa à u passu prossimu;applicà a seconda volta è ripetite L'ultimu passu;dopu chì u sigillu hè appiicatu, per aumentà u gloss è a fermezza, hè necessariu di fà un illuminazione à longu andà.Dopu chì hè cumplettamente guaritu, strofinate a superficia di a cola di unghie cù l'alcohol è avete finitu.

Tip 2: Asciucà cù un secadoru di capelli

fornitore di gel per unghie

A cura di gel di unghie cumuni hè a radiazione ultravioletta da una banda, è a temperatura di riscaldamentu da l'altru, cusì quandu ùn ci hè micca una lampa di coccia, pudete aduprà i raghji ultraviolet solari è un secadoru di capelli.
Dopu l'appiccicazione di u primu, l'irradiate in un locu induve u sole pò esse espunutu à u sole, è dopu tene u calore di u secadoru di capelli è sguassate.Dopu un pocu di solidificazione, soffia più vicinu;u prossimu passu hè guasi u listessu cum'è un nail art nurmale.Assicuratevi di attentu à a forza di u ventu di l'asciugacapelli, è attenti à ùn soffià u gel di unghie.

Picculu colpu trè, sceglite u gel di mantellu di basa gratuitu è ​​lampade incandescenti ordinarie

Avà u mercatu cunsidereghja ancu a rilazioni di fà l'arti di unghie in casa, è hà introduttu alcuni prudutti di primer non-baking.Se vulete fà un smaltu di gel per unghie è ùn avete micca una lampa di coccia, pudete cumprà un tali tipu non-baking.U passu prossimu pò aduprà lampade incandescent ordinariu.A lampa hè aduprata per a guariscenza, ma i lampi di tavulinu ordinariu ùn sò micca diretti è cuncentrati cum'è lampi prufessiunali di coccia, per quessa, u tempu di illuminazione deve esse allargatu assai, è a cola di unghie deve esse indurita prima chì u prossimu passu pò esse appiicatu.

Picculu colpu quattru, in teoria, luci di u telefuninu pò ancu travaglià

fornitura di smaltu di gel per unghie

U principiu utilizatu per fà u gel di unghie hè chì u smaltu di unghie assorbe i raghji ultravioletti o raghji più brevi di a so lunghezza d'onda, è sarà solidificatu fotochimicu.Dunque, u spettru di l'illuminazione di u telefuninu pò ancu esse teoricamente soddisfatti, ma u tempu di illuminazione necessariu ùn hè micca assai sicuru.Hè tuttu, pò piglià assai tempu per durà.
In fatti, postu chì sò decisu di fà un unghie gel polish in casa, per l'effettu è a bellezza di l'arte di u gel di unghie, hè megliu cunfigurà una lampa di panificazione prufessiunale.Ancu s'è l'altri luci o picculi trucchi ponu ottene l'effettu di l'arte di u unghie, anu sempre bisognu di una foto longa.A superficia di l'unghie pò esse irregolare, irregolare o semi-secca.

per riassume :
U sopra hè a risposta à i cunsiglii di gel per unghie senza luci di coccia.Di sicuru, sti cunsiglii sò ancu affettati da l'umidità è a temperatura di l'ambiente esternu.In generale, l'estate hè più favurevule à ottene

Kit di lucidatura in gel UV grossista in Cina

 


Tempu di Postu: Feb-22-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate