Tuttu u prucessu di fà un chiovu di estensione trasparente

Cumu adupràgel per unghie per estensioneper nail art long?

1. Grind è pulizziari la superficia chiovu longitudinally cù a barra di sabbia, poi aduprà u liquidu equilibriu PH à caccià u grassu superficia chiovu, è applicà una capa fina di primer.Pudete dumandà, perchè avete bisognu di applicà un liquidu di equilibriu?U liquidu di equilibriu hè cumunimenti cunnisciutu cum'è un dessicante, chì hè utilizatu per asciucà a superficia di l'unghie è rende a prima è a superficia di l'unghie più aderenti.

smaltu per unghie in gel di estensione

2. Dopu avè appiicatu u primer, illuminate a lampa per 60 seconde, è pudete mette u supportu di carta, fate attente!U supportu di carta deve esse appiccicatu sottu à l'armatura vera, è ùn deve esse micca spazii o disconnections.

3. Applicà u gel trasparente da a linea di sorrisu nantu à a superficia di l'unghie è appricà à i dita in un mudellu zigzag.

4. L'applicazione deve esse pacienza, preferibile cù un grossu moderatu, è poi illuminate a lampada per 15 seconde.Nota chì ùn pudete micca illuminà a lampada per troppu longu, altrimenti affettarà l'effettu di forma daretu.

gel per unghie per estensione

5. Aduprate clips di plastica per creà una bella C-forma.

6. Dopu a furmazione, u supportu di carta pò esse eliminatu.Appena dopu avè sguassatu u supportu di carta, l'aspettu pò esse micca assai bellu!

7. Tutti sà chì ugel trasparenteùn hè micca cumplettamente seccu, cusì dopu avè sguassatu u supportu di carta, avemu bisognu di pulizziari a superficia di l'unghie cù un pocu di gel, è dopu aduprà a striscia di sabbia per riparà a forma.

8. Dopu à riparà u tipu A, mette nantu à ugel di topcoatè illuminate a lampada per 60 seconde.A nostra unghia di estensione hè bella finita!Per guardà più longu, duvete operare in modu prufessiunale è sceglie un gel di estensione megliu!Altrimenti, hè faciule di rompe, è hè faciule fà male l'armatura vera!

gel di custruzzione

Sè vo vulete cumpràingrosso prudutti di gel per unghieper l'affari, per piacè ùn esitate micca à cuntattateci di novu, simu un fabricatore espertu di anniprudutti di gel per unghie:

Fabbrica di smaltu di gel


Tempu di Postu: Jul-20-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate