L'"effettu di lipstick" hà fiascatu inaspettatamente!Perchè l'industria di u gel per unghie hè diventata u più grande vincitore?

Ogni volta chì u sviluppu ecunomicu entra in una fase discendente, ci saranu sempre persone chì mintuvà "l'effettu di u rossetto".

Cum'è un articulu micca essenziale à un prezzu bassu, in u periodu straordinariu quandu tutti chjappà i so portafogli è spende soldi cù cura, "rossetto" ùn pò micca solu esse accessibile da a ghjente ordinaria, ma ancu suddisfà i desideri di i cunsumatori di a maiò parte di e donne.Pò esse cunsideratu cum'è un periodu straordinariu.Un placebo efficace.

Questu significa ancu chì quandu l'ecunumia hè in una recessione, a ghjente hà sempre richieste di cunsumu di lussu, ma preferiranu categurie cù prezzi relativamente bassu.

In ogni casu, sottu a doppia pressione di l'epidemie è di l'ecunumia quist'annu, l'"effettu di lipstick" di colpu fiascatu.Micca solu i lipsticks, ma ancu e vendite simili di l'industria di bellezza sò cascate successivamente, creendu novi bassi in diverse industrii.

U mutivu hè evidenti.Dopu tuttu, questu annu hè speciale.U cumpurtamentu di portà maschere quandu esce hè diventatu a norma in a vita di e persone.Ùn ponu mancu vede a faccia di l'altri.Lipstick hè veramente diventatu un pruduttu senza gustu.

In fatti, ùn hè micca solu l'affari di i buttreghi di lipstick in i principali centri cummerciali ùn sò micca stati recentemente, ma l'intruduzioni di numeri di lipstick è altri cuntenuti cunnessi sò assai ridutta.

Ancu s'è a calata in a industria di lipstick è bellezza hè un fattu indiscutibile, questu significa chì l'"effettu di lipstick" hà fiascatu?

Di sicuru, questu ùn hè micca u casu.In fatti, l'"effettu di lipstick" hè sempre efficace, hè solu un cambiamentu di forma.

In fattu, quandu l'usu di lipstick hè statu assai ridutta, l'arti di u gelu di u gelu di unghie culurite hà riesciutu à diventà un sustitutu è hà apertu una altra dimensione per e donne per mostrà a so bellezza.

Questu pò esse vistu da i dati nantu à a verificazione di a cumpagnia: in u sicondu trimestre di u 2020, u numeru di cumpagnie di unghie appena registrate hà righjuntu 43 000, un incrementu di 8,4% annu à l'annu.È parechji venditori d'arte di unghie anu dettu ancu chì u numeru di clienti chì facenu nail art hè aumentatu significativamente recentemente, facendu menu menu dispunibuli, soprattuttu l'arte di unghie in gel di culore puro.

Ovviamente, a maiò parte di e donne chì amanu a bellezza di pocu tempu anu vultatu a so attenzione à e mani chì ponu esse affissate nurmale, chì spiega ancu perchè l'industria di smaltu di unghie hè a più pruspera dopu l'epidemie.E fabbriche di smaltu di gel in Cina sò assai occupate per i so ordini crescente.New Color Beauty Co, Limited hè unu di elli, u so ordine hà aumentatu quasi 20% presente paragunate cù 2019. I prudutti di smaltu di gel per unghie uttene un scontru significativu.

NNaturale è Populare Nude & Ture Red Gel Polish Nail art

nutizie (1)

Questu face chì a donna chì avia da portà u maquillaje di a faccia sana prima di esce, in fondu ùn importa micca troppu a mità di a faccia più bassa, solu fucalizza nantu à a mità superiore di a faccia è e mani, chì sò principalmente ochji.Questu significa ancu chì e cumpagnie, cum'è l'arti di unghie è e ciglia, anu inauguratu una nova onda di opportunità.

E "cumu vende i prudutti di bellezza in una era quandu ùn pudete micca vede a vostra faccia?"Ovviamente ci sò novi risposte à a quistione.Siccomu e maschere ùn ponu esse belle nantu à a vostra faccia, cambiemu l'angolo per fà belle e vostre mani usendu New Color Gel Nail Polish!


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate