A diffarenza trà i diversi prudutti di smaltu per unghie?


Differenza: diversi tipi, diverse caratteristiche, sfarenti metudi di usu.

A. Diversi tipi

  • 1. Smaltu per unghie in gel si riferisce à u rimpiazzamentu di l'oliu di unghie, chì deve esse illuminatu è removable.Per via di e so caratteristiche particulari,smaltu di gel per unghiehè più durable cà u smaltu d'oliu di unghie ordinariu, più faciule da operare, è più convenientu in u disignu di mudelli di unghie.è diversificazione.
  • 2. Gel di metallu appartene àgel per smalti luccicanti, chì pò cundensà naturali quandu u sole hè pienu.U gelu di metallu ùn hè micca durable cum'è u gelu di smaltu ordinariu.

fornitore grossista di smalti per unghie in gel

 

B. E caratteristiche sò diverse

  • 1. Ci sò quant'è 10 tipi dicola per smaltu per unghie, è ognunu hà una varietà di culori.Smaltu per unghiehè un tipu di gel di resina.Perchè u smaltu di unghie hè relativamente magre, ùn hè micca cunsigliatu per esse usatu cum'è estensione di unghie.Hè adattatu solu per strofinate a superficia di l'unghie, o per applicà un patch per unghie.U smaltu di unghie hè faciule d'asciucà, è u culore hè luminoso è saturatu, chì hè cunvenutu per l'utilizatori ordinariu à utilizà.
  • 2. U funziunamentu di metallu Gel hè difficiule à ammaistrà, è ci sò parechji ditagli à pagà attente à.Per esempiu, a lucidatura ùn deve esse troppu prufonda, ma deve esse ghjittatu cumplettamente in u locu, è ùn deve esse micca spots riflettenti.A superficia di l'unghie deve esse piatta è pulita, senza bisognu di spazzola avanti è avanti, è u numeru di spazzole deve esse ridutta.Etc., bisognu di utilizà un primer è sigillante speciale currispondente.

C. Diversi metudi di usu

  • 1. Nail polish hè un tipu di pruduttu unghie chì ponu esse direttamente culurati nantu à u chiovu.
  • 2. Colla di metallu (Gel) deve esse appiicata dopu chì u primer di metallu hè appiicatu.

venditore di gel di liner art

 

Informazione estesa:

Altri tipi:

  • 1. Gel di pittura.Hà una alta saturazione di culore è pò esse culurita cun un colpu.Hè adattatu per pitture mudelli di fiori cù penne di pittura è piatti di pittura.Pò rimpiazzà i vernici di pittura, è pò ancu esse usatu cum'è smaltu per unghie monocolore.Pò esse usatu cum'è primer è sigillante di smaltu generale per unghie.
  • 2, Gel di zuccaru.Ci sò picculi particelle culurite cum'è u zuccheru in questu, cù un forte effettu tridimensionale, è a maiò parte di i culori sò freschi è dolci.Hè soprattuttu adattatu per certi stili di stile giapponese o cute.U metudu di u funziunamentu hè esattamente u listessu cum'è quellu di u smaltu di unghie di culore solidu, è avete bisognu di usà u primer è sealer speciale.Pianu.
  • 3. Gel luminoso.U principiu hè di assorbe è almacenà i raghji ultraviolet prima, è dopu emettenu diversi culori di luce.A più lumera hè assorbita, u più luminosu serà a luce.A luce emessa hè cum'è una lucica, chì hè adattatu per e ragazze chì piacenu i spettaculi di notte è i stili esagerati.Aduprate u stessu metudu cum'è u smaltu ordinariu.
  • 4. Nail Gel.E caratteristiche sò un ligame veloce, una forte viscosità, una resistenza à l'acqua, un funziunamentu faciule, è à u stessu tempu, hà a distinzione di l'odore è pò esse attaccatu à a mità di unghie, unghie blu, perle di unghie, etc.

Fornitore di gel per unghie in un passu

 

A nova bellezza di u culore hè una bona fabbrica cù anni di sperienza per pruduce tipi diArticuli di smaltu in gel per unghie, sè site interessatu à fà affari in questu campu, per piacè cuntattate direttamente:

 

 

 

 


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate