Chì ci hè a diffarenza trà u smaltu à l'oliu di unghie, u smaltu di gel UV è u gel puru ?

À propositu di smaltu à l'oliu di unghie,smaltu di gel UV per unghiee gel puro
Dopu aduprà tantiprudutti di unghie, sapete a diffarenza trà smaltu d'oliu per unghie,smaltu di gel UV per unghiee gel puro ?

Lucido di gel di platinu rossu di Natale

Smaltu à l'oliu di unghie

Ingredients: I cumpunenti principali sò 70% -80% solventi volatili, circa 15% nitrocellulose, una piccula quantità di canfora, diossidu di titaniu è pigmenti solubili in l'oliu, etc. U disolvente cuntenutu in l'oliu d'oliu di unghie volatilizes per furmà una film culurata, chì aderisce à u filmu.U culore pò esse affissatu dopu chì l'unghia hè appiicata.

Features: Ùn ci hè bisognu di illuminazione, faciule d'applicà è di caccià, risparmià u tempu, cusì u smaltu d'oliu di unghie hè generalmente piazzatu in una buttiglia trasparente, è pò esse sigillatu quandu hè almacenatu.Avà ci sò smaltu d'oliu d'oliu d'acqua nantu à u mercatu, chì pò esse sbuchjatu manualmente.

Disadvantages: Ùn hè micca resistente à l'usura, u tempu di mantene hè assai cortu, u stilu hè simplice, è certi prudutti anu a pigmentazione dopu l'usu longu.U grande svantaghju hè chì cuntene assai solventi, odore pungente, inflamable è splusivi.

fornitura di smaltu di gel viola  
Smalto per unghie in gel UV

Ingredienti: L'ingredientu principale hè una cumminazione di polimeru di resina acrilica èsmaltu UV per unghie.Stu materiale guariscerà sottu à l'irradiazione di u lume ultraviolet invece di volatilizà, è formarà una film.Usmaltu di gel per unghiehè asmaltu per unghiechì combina e caratteristiche di i prudutti di fototerapia.Pruduttu d'aghjurnamentu di l'oliu.

Features: Piglia solu circa 1 minutu per a superficia per asciucà.Perchè usmaltu di gel UV per unghieserà guaritu da a luce, l'esternu di a buttiglia di unghie deve esse pittatu per impedisce a trasmissione di luce.

Svantaghji: Contene solventi chimichi, hà un odore pungente, l'usu à longu andà corroderà è dannu a superficia di l'unghie.Hè bisognu à esse sguassatu cù un smaltu di unghie, è parechji smalti di unghie in u mercatu cuntenenu acetone, chì hà un odore forte è pungente, chì ùn hè micca bonu per i cunsumatori è i manicuristi.

grossista di smalti in gel di platino

Manicure gel puro

Ingredienti: Cumpresu polimeru acrilatu, monomeru acrilatu, fotoiniziatore, pasta di culore, polvere di perla, polidimetilsiloxano, diossidu di siliciu, etc., cù materiale di resina di acrilate dentale medicale.

Caratteristiche: odore estremamente bassu, adesione di longa durata, culore abbagliante, alta lucentezza, versatile, faciule da pittura, cura rapida, sicura è sana è altre caratteristiche fresche.

Gel UV Fornitore di gel di alta qualità in un passu

Grossista di smalti per unghie in gel UVCuntattu :


Tempu di post: Jul-09-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate