A diffarenza trà u smaltu di gel per unghie è l'oliu di unghie

Oghje, l'arti di unghie sò generalmente prudutti di fototerapia.Cuntenegel per smaltu per unghie, gel di riempimentu, gel dipintu, fangu intagliatu, etc. Si deve esse seccu da una macchina terapeutica.

cumprà un kit di gel per unghie Amazon supply

Macchina di fototerapia Thesmaltu per unghie in gelè l'oliu di unghie in a categuria di fototerapia ùn sò micca listessi.L'arti di unghie citati prima per u cancer in generale si riferisce ancu à l'oliu di unghie.

L'oliu di unghie appartene à a categuria di lacca, è l'ingredienti includenu principarmenti duie categurie: una categuria di ingredienti solidi, principarmenti pigmenti è sustanzi glitter.Un tipu hè cumpunenti di solventi liquidi, principarmenti acetone, àcitu acìticu, etil estere, àcitu ftalic, formaldehyde è cusì.L'oliu di unghie hè seccu naturali è ùn hà micca bisognu di altre strumenti per aiutà à guariscenze.L'imballu hè una buttiglia trasparente, pudete vede u culore à un sguardu, è generalmente dura per una settimana dopu à u culore.

furnisce u smaltu di gel viola

Gel per smaltu per unghiehè principalmente un pruduttu di resina di fototerapia.Hè micca tossicu è ecologicu.Havi u culore brillanti è oliu di u gel, è hè fermu è durabile.Ugel per unghiedeve esse seccu da una macchina di fototerapia.A buttiglia ùn hè micca trasparente è u culore di u gelu ùn pò micca esse vistu.Dopu chì u culore hè appiicatu, u tempu di retenzioni hè di solitu un mesi.

Grossista di smalti in gel Nebula

Allora a diffarenza trà i dui: u principiu di curing hè diversu, è a cumpusizioni hè assolutamente diversa.

Nota:Tutti i prudutti di fototerapia deve esse tenutu luntanu da a temperatura alta è a luce.Per più caru, o faciule d'asciucà, i prudutti agglomerati deve esse guardatu in una piccula stanza scura.

A vita di tutti i prudutti di fototerapia: 3 anni senza apertura (calculata da a data di fabricazione), è massimu 2 anni dopu l'apertura (calculata da a data di apertura).Allora prima di cumprà, aghju da esse ottimista annantu à u mese di produzzione, hè megliu cumprà quasi a mità di l'annu di produzzione.

Fornitore di smaltu di gel di Natale

Inoltre, avete bisognu di fà un swatch per u gelu novu acquistatu immediatamente, è avete bisognu di utilizà ogni buttiglia.Perchè a tappa di gomma pò esse secca è agglomerata.

Hè ancu truvatu chì u gelu hè congelatu, perchè ùn pò micca esse imbulighjate in acqua calda direttamente, altrimenti a cumpusizioni di u gelu pò cambià.Pudete immergellu in acqua fridda per accelerà u scongelamentu.Dopu a ricuperazione, scuzzulate bè prima di utilizà.

 grossista di gel per unghie
Newcolorbeauty hè un fabricatore prufessiunale per tutti i tipi di prudutti di smaltu di gel per unghie, cum'è smaltu per unghie top & base coat, smaltu di gel per rivestimentu di culore,gel per l'ochji di gattu ,gel glitter, gel scintillante ,gel per estensione di unghie, Gel di disegnu di nail art è cusì.Se site interessatu à fà affari, puderia vultà à noi direttamente:

 


Tempu di post: 28-May-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate