L'aghjurnamentu di u cunsumu di i gruppi femminili prumove u rapidu sviluppu di l'industria di smaltu di gel UV per unghie

A regione Asia-Pacificu cuntene attualmente a più grande parte di u mercatu di cura di u gel per unghie, mentre chì e regioni europee è americane guidanu u sviluppu di u mercatu di cura di unghie high-end.

furnisce i prudutti di gel per l'estensione di unghiefurnisce i prudutti di polygel

 

E donne in i paesi in via di sviluppu prestanu più attenzione à a cura di unghie da a migliurà di u livellu ecunomicu.A tendenza di l'aghjurnamentu di u putere di compra è di u cunsumu di i gruppi femminili ùn hè micca solu riflessu in u campu di a cura di a pelle è di i cusmetichi, ma ancu prumove u rapidu sviluppu di l'industria unghie.

Fornitura di fabbrica di gel UV

 

Sicondu statistiche da u rapportu publicatu da u Foresight Industry Research Institute, hè previstu chì da 2018 à 2024, u tassu mediu di crescita annuale di u mercatu di cura di unghie ferma à circa 5,3%.Da u 2024, u mercatu glubale di cura di unghie righjunghji 13 miliardi di dollari americani (circa 90,4 miliardi di yuan).).In u mercatu cinese, i servizii di unghie offline sò ancu sviluppati rapidamente.In u 2015, ci era circa 300 000 saloni di unghie in tuttu u paese.Da 2017, ci sò più di 370,000 saloni di unghie in tuttu u paese.A dimensione di u mercatu di l'industria di u unghie di a China hà righjuntu 58 miliardi in 2014, è 76 miliardi in 2015. By 2016, a dimensione di u mercatu di l'industria di u unghie di China hà righjuntu 91,8 miliardi.As di 2017, a dimensione di u mercatu di l 'industria chiovu China righjuntu 120 miliardi.U futuru hè previstu di cuntinuà à cresce à un ritmu annu di più di 20%.

Fabbrica di furnisce i prudutti UV GEL

 

Impulsatu da u sviluppu di e tendenze di a moda di e donne è u migliuramentu di i livelli ecunomichi, u mercatu globale di cura di unghie cuntinuerà à cresce.Frà elli, e donne in i paesi in via di sviluppu prestanu più attenzione à a cura di unghie per via di a migliione di u livellu ecunomicu.

Nail polish domina u mercatu uv nail geil I tipi di prudutti di cura di unghie è servizii sò ancu in crescita.A categuria di "cola di unghie" occupa sempre una pusizione dominante in u mercatu globale di cura di unghie, ma a dumanda di "cola di unghie" cresce significativamente.À u listessu tempu, i prudutti è mudelli di serviziu, cum'è stickers di unghie è saloni di unghie sò ancu sviluppati maturu.Per esempiu, in a industria di unghie In u Giappone assai sviluppatu, in più di l'emergenza senza fine di diversi prudutti innovatori, si estende ancu à i mercati cum'è serviziu è furmazione.

fabbrica di smalti UV per unghie in gel

 

Ogni annu, u Giappone ospita ancu a più grande mostra di l'industria di unghie in u mondu.Da a perspettiva di i mercati regiunali, a regione Asia-Pacificu cuntene attualmente a più grande parte di u mercatu di cura di unghie, mentre chì e regioni europee è americane guidanu u sviluppu di u mercatu di cura di unghie high-end.Cina è India sò i mercati emergenti più promettenti per u smaltu di unghie.

Da a perspettiva di e marche, Coty, Estee Lauder, L'Oreal è Revlon anu una quota di mercatu relativamente alta in l'industria globale di cura di unghie.Altre marche cum'è Chanel, Clarins, Kao, LVMH, Procter & Gamble, Shiseido, etc. sò ancu cuncurrenti putenti.

grossista di porcellana per smalti in gel per unghie

 

Queste marche acceleranu u layout è a prumuzione di l'industria di unghie.L'effetti latu di sustanzi chimichi sò diventati una minaccia maiò à u sviluppu di l'industria di unghie.

A dumanda di i prudutti naturali è di bassa chimica hè stata in crescita. Tuttavia, cù a migliione di a cuscenza di a salute di e persone, i pussibuli effetti secundari di i sustanzi chimichi in i prudutti è i servizii di cura di unghie sò una minaccia maiò per u sviluppu di l'industria.

Per esempiu, a resina di formaldehyde è a canfora pò causà dermatite, è l'inhalazione eccessiva di canfora utilizata in i prudutti di l'armatura pò causà sintomi cum'è nausea, vertigini è mal di testa.Sicondu u rapportu, a dumanda di i cunsumatori per i prudutti di cura di unghie hà cuminciatu à vultà in "non-tossicu" è "puru naturali", è a dumanda di prudutti naturali è di bassa chimica hè stata in crescita.

Fornitura di smaltu per unghie in gel UV

 

Per più fonti di dati è analisi, per piacè riferite à u "Rapportu di analisi nantu à l'prospettiva di u mercatu è a pianificazione di l'investimentu di l'industria di i saloni di bellezza in Cina" emessu da Qianzhan Industry Research Institute.À u listessu tempu, Qianzhan Industry Research Institute furnisce ancu big data industriale, pianificazione industriale, dichjarazione di l'industria, pianificazione di u parcu industriale, Soluzioni cum'è a prumuzione d'investimentu industriale.

 


Tempu di Postu: 15-Jan-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate