U prucessu di basa è i materiali di nail art

Parechje ragazze squisite chì amanu a bellezza anu un bellu postu perart gel per unghie, ma nail art pò durà solu per un mesi.Hè assai più còmuda se pudete fà sè stessu?Lasciami spiegà à voi l'arnesi è i materiali necessarii per l'arti di unghie è u prucessu di operazione.

fornitura cummerciale di gel UV per unghie

Strumenti / Materiali

fornitura di fabbrica per gel per unghie

 

Metudu / Passu

U primu passu hè di lavà e mani, secche, è tagliate e vostre unghie bè cù un strumentu di manicure.Hè megliu avè a listessa lunghezza per un aspettu più bellu.Ùn lasciate micca troppu sharp per evità graffi.Sì i unghie sò troppu morbidi, hè cunsigliatu per guardà i corti, tagliate a pelle morta è pulita..

U sicondu passu hè di pulizziari a superficia di e unghie cù una lacca di unghie, è ligeramente pulisce per evità danni à e unghie, pulizziari i bordi di e unghie lisamente, è poi pulisce cù l'alcohol.

U terzu passu hè di sceglie un primer di bona qualità.Ùn applicate micca troppu grossu.Dopu avè finitu l'applicazione, accende a macchina per unghie è mette i vostri ditte in a macchina per unghie per asciucà.Circa 20 seconde, a luce si spegnerà.U primer deve esse appiicatu solu una volta.Can.

U quartu passu hè di sceglie u vostru culore di unghie favuritu.Quandu u primer hè seccu, applicà una fina capa di smaltu per a prima volta, è mette in a machina di unghie per asciucà immediatamente dopu l'applicazione.Prestate attenzione à sparghje uniformemente, micca troppu grossu, altrimenti serà difficiule Bake dry, pruvucannu l'unghie per vede troppu grossu è irregolare.

Passu 5: Cogliu usmaltu per unghieper circa 30 seconde per a prima volta.Toccate delicatamente e vostre unghie cù e vostre mani.Se u toccu hè lisu, pudete applicà una fina capa di smaltu per unghie per a seconda volta.Repetite u quartu passu per un totale di 3 volte.Colla è coccia secca.

Infine, avete bisognu di applicà un sealer dopu à usmaltu per unghiehè appiicata.Questu ferà l'unghia più ferma, aumentà a durabilità, è pare più brillanti, ma ci hè ancu un sealer matte-touch.Sceglite secondu a preferenza persunale è l'utilizate dopu à finisce.Cogliu a machina di unghie per siccà, circa 30 seconde

fornitura di gel per lucidare l'occhi di gattu

Sè vo fateprodotti di smaltu di gel UV per unghie, per piacè ùn esitate micca à cuntattateci torna per i campioni gratuiti, vogliu inizià a cooperazione cun voi per una situazione di vittoria.A nova bellezza di culore hè un prufessiunalefabricatore di prudutti di gel per unghie, aspittendu à sente da voi prestu.

 

 


Tempu di Postu: 06-Jan-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate