U gelu di u costu di basa è u gel per unghie top coat

A diffarenza trà umantellu di basaè utop coatdi nail art hè: diverse funzioni, differente prucedura di usu, è differente manere di usu.

Fornitore di gel di culore trasparente

Unu, u rolu hè diversu

1. Gel di base per nail arthè un effettu di transizione.Principalmente per prutegge e unghie è isolà u gel di unghie da l'erosione.À u listessu tempu, pò ancu esse usatu cum'è un adesivu per rinfurzà l'aderenza di u smaltu di gel per unghie, è à u stessu tempu, appliendu uniformemente u primer, pò mette una piattaforma per l'applicazione successiva di u chiovu. Pulaccu.

furnisce una copertura completa da una strata

2. Top coat gel polishghjoca un rolu di consolidazione.U scopu principale hè di cunsulidà i mudelli è stili di l'arti di unghie è rende l'arti di unghie più durable.Se ùn ci hè micca una strata di sigillatura (Top coat gel), l'arti di unghie seranu facilmente spesi.

Dui, l'ordine di usu hè diversu

1. Nail artmantellu di basahè generalmente utilizatu dopu l'applicazione di u dessicante per sopraprotettà.

2. Utop gel coathè l'ultimu passu di nail art, chì ghjoca un rolu di consolidazione.

furnisce u smaltu di gel shimmer di Natale

Trè, modi diffirenti di usu

1. Ugel di base per unghiehè aduprata per unghie di fototerapia, è deve esse irradiata cù una lampada di fototerapia prufessiunale.

2. Ugel top coatveni usatu in tutti i prucessi nail art.

produttore di smalti per unghie

A nova bellezza di u culore hè un fabricatore espertu di anni per diversi tipi diProdotti per smalti in gel UV per nail art, cum'è u nostruprudutti di gelinclude: Gel à trè passi, Gel à dui passi, Gel à un passu, Top & Base coat,Gel custruttore, Polygel, rinfurzà u gel,Gel di pittura, Gel di culore puro, gel di platinu,Trasferimentu di gel, Gel embossing è cetara.Per piacè ùn esitate à vultà à noi sè vo circate unfornitore affidabile per i prudutti di gel per unghie .


Tempu di post: Jul-07-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate