Certi pirsuni dicenu chì fà Gel Nail Polish troppu spessu hè dannusu à u corpu, hè questu veru?

Avà più è più persone cumincianu à piaceNail Gel polish(manicures), ma certi pirsuni dicenu chì i manicure frequenti sò dannusu à u corpu.Hè veramente u casu?

1. Unghie ùn pò micca respira dopu manicure, faciuli à causà cancer?

Parechje persone malintendenu u cuncettu di "respirazione di unghje".In u prucessu di manicure, hè inevitabbile chì saranu lucidati è pruned.S'elli scontranu un manicurista cù cumpetenze poveri, hè ancu peghju.Per quessa, Kang Chunjun ricumandemu di fà manicure dopu à 2-3 simane dopu à a rimozione di unghie, perchè e unghie ponu esse riparate megliu.

fornitore Shell gel per unghie

2. U più crescente nantu à e unghie, u più sanu?

I "crescents" nantu à e unghie ponu veramente riflette a salute.Tuttavia, invece di guardà u numeru, fighjate in paragunà à prima, u cambiamentu recente ùn hè micca assai grande.In generale, u cambiamentu di a "Crescent Moon" pò riflette u metabolismu di u corpu umanu.En comparaison avec le croissant de lune du précédent——

  • Più grande è più: u metabolismu di u corpu accelera, fate attenzione à l'ipertiroidismu, etc.;
  • Diminuitu è ​​sparitu: u metabolismu di u corpu rallenta, cusì attente à l'ipotiroïdismu, etc.

Sliver Mermaid gel polish

 


3. I mo unghie diventeranu magre è dolce dopu una manicure ?

INNÒ!Unghie sottili è morbidi sò spartuti in congenital è acquistatu.Certi pirsuni nascinu cù unghie magre è morbide, o spessu toccu l'acqua à u travagliu per ammorbidisce e so unghie.Per queste persone, a manicure pò fà i unghie più duru è micca faciule di cracke da u bordu.In ogni casu, se l'unghie sò sabbiate eccessivamente è incorrectamente, hè faciule fà fà chì e unghie diventenu più fini è più fini.

In generale, u prublema di unghie magre è morbide ùn pò micca esse attribuita à a manicure sanu.Sceglie un bonu fornitore pergel per smaltu per unghie pò aiutà à migliurà u prublema di unghie.

4. Perchè i gioielli di metallo diventanu neri?

Ci sò dui mutivi principali, .. hè a decolorazione di i ghjuvelli dopu à a friczione longu, è u sicondu hè chì i ghjuvelli sò oxidati, è a strata di sigillatura ancu oxidize.In ogni casu, in circustanze nurmali, se i ghjuvelli sò neri in circa 2 ghjorni, hè un prublema cù a qualità di i ghjuvelli!

furnisce u smaltu per unghie in gel Mermaid

Sè interessate à fàaffari di gel per unghie, puderia cuntattà direttamente:

 


Tempu di Postu: Nov-05-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate