Elimina u smaltu di gel senza dannà l'unghie

Cumu caccià usmaltu di gel per unghiesenza fà danni à l'unghie ?

Oghje ghjornu, a ghjente piace à fà nail art cù tipi diprudutti di smaltu per unghie, ma s'è vo vulete cambià un novu aspettu o un novu stile, cumu per sguassà perfettamente da e vostre unghie?Quì sottu puderia guidà per quessa.

ingrosso smaltu UV gel per unghie

Prima, avete bisognu di assemble l'arnesi adattati per u vostru travagliu.Fortunatamente, queste sò cose chì pudete avè digià in casa.Se no, ponu esse acquistati in u locu o in linea.
Materiali da esse preparatu:

Fornitura di smaltu per unghie in gel Blooming

 

Rimozione digel per unghiepassi:

  1. Prima lime a pittura finita di u chiovu.Per questu scopu, pigliate una lima per unghie ruvida è lima delicatamentesmaltu di gelfinisce nantu à u chiovu.Ùn pruvate micca di sguassà tutti l'agenti di lucidatura;Basta à pulirlu.
  2. Dopu, applicà a cuticule.Avete bisognu di utilizà l'oliu di cuticle o crema per prutege a pelle intornu à e vostre unghie.Questu furnisce a prutezzione contra i danni di l'alcohol da acetone /smaltu per unghieremover, chì generalmente secca à a pelle.Pudemu ricumandemu a crema di cuticula di primavera calda è l'oliu di cuticule per prutege e vostre unghie.
  3. Dopu a cumplessità, pudete immergerà a bola di cuttuni in acetone.Basta mette e bola di cuttuni in una piccula tina è pour l'acetone nantu à a cima di ogni bola finu à ch'elli sò imbulighjati.A maiò parte di i saloni tendenu à utilizà boli di cuttuni perchè sò chjuchi è più vicinu à a forma di un chiovu.Assicuratevi di apre a finestra o truvate un spaziu ben ventilatu per impedisce di respira u forte odore di l'acetone.
  4. Dopu à sta operazione, avete bisognu à imbulighjà ogni unghje cù foglia d'aluminiu.Per fà questu, preparanu a foglia strappandula in un quadru di circa 3 x 3 inch in size.Allora, mette a bola di cuttuni imbulighjata in acetone nantu à a cima di l'unghia, è imbulighjate a punta di u dito in un quadru d'aluminiu.Mantene questi per circa 15 minuti è lasciate l'acetone travaglià per descompone l'agente di lucidatura.
  5. Dopu hè u puntu chjave, quandu sguassate u fogliu d'aluminiu è sguassate usmaltu per unghie in gel.Prima sguassate ogni pezzu di foglia d'aluminiu per verificà se l'agente di pulitura hè soltu, è poi scratch l'agente di pulitura.Aduprate un bastone per unghie per smear ligeramente sottusmaltu di gel per unghieè sguassate.Sè avete notatu chì u smaltu ùn hè micca cumpletamente rottu, imbulighjate l'unghia di novu cù una nova bola di cuttuni / foglia è ripetite per cinque minuti o finu à chì cumencia à spustà.
  6. Infine, hè una bona idea di idratà e vostre unghie.L'acetone pò seccu l'unghie è e dite in u prucessu di sguassà u gel polish, cusì avete bisognu à umidificà e vostre unghie dopu.Hè ricumandemu di immergete e vostre unghie in oliu di coccu o crema per almenu cinque minuti prima di applicà l'oliu di cuticle.Questu prutege a pelle è unghie.

cumprà una fabbrica di gel per unghie in fiore

 


Tempu di Postu: Apr-02-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate