Chì ghjè u gel per unghie in un passu?

Attualmente, ci sò parechji prudutti in u mercatu di rinfurzà unghji, da u smaltu d'oliu à a fototerapiasmaltu di gel UV.Products ùn solu spinghjanu à traversu l'antica è portanu u novu, ma ancu migliurà constantemente.

grossista Nail gel UV polish

Risolve i prublemi di prutezzione di l'ambiente, gloss è aderenza.L'avventu diColla UV per unghiehà risoltu assai prublemi in fronte - ùn ci hè micca pungente
u gustu è u gloss di formaldehyde sò assai boni, è dura per un longu tempu senza precedente ... Hè a prima scelta di quasi tutti i saloni di unghie.
Ma ùn significa micca chì stu pruduttu hè perfettu!Avete bisognu à scolpite è lucidate e vostre unghie è applicà gel una volta è una volta -Base coat gel UV ècola per smaltu per unghieèTop coat gel, Tre volte di fototerapia hè ancu necessariu.Tutti sò più fastidiosi è ingombranti.
Fornitore di gel per unghie in un passu
Allora, ci hè un gel per unghie nantu à i quattru lati chì pò esse postu in un passu?
Pudete ottene l'effettu perfettu?A risposta hè questu: novu sviluppatu asmaltu in gel per unghie in un passu
Un passu pò fà una bellaarte di smaltu per unghiecolla per unghie in un passu.

Circa e caratteristiche è u prucessu di funziunamentu diGel per unghie in un passu.

  • 1.) Ùn ci hè micca bisognu di scolpite è macinate cù una striscia di sabbia grossa.Basta à scaccià a punta di l'unghia cù una striscia di spugna per mantene l'unghia asciutta è senza macchia d'oliu
  • 2.)Selezziunate a cola in un passu è appricà uniformemente nantu à l'unghia, è dopu a fototerapia per 2 minuti (fototerapia LED per 60 seconde)
  • 3.) Gel scrub di fototerapia OK

Caratteristiche: pò esse guardatu per 30-40 ghjorni senza deformazione, culore opaco, senza gustu è favuritu di l'ambiente.

Gel UV Fornitore di gel di alta qualità in un passu

A nova bellezza di u culore hè l'anni di fabbrica sperimentata per a produzzione di diversi tipi di prudutti di gel di nail art, per una situazione win-win, benvenuti assai per cuntattateci per a cooperazione inseme per un bonu mercatu.Puderia rinvià per e-mail direttamente à noi se site interessatu in tali bèprudutti di gel per unghiemercatu.E-mail:info@newcolorbeauty.com


Tempu di post: May-07-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate