U smaltu per unghie Newcolor ridefinisce u stilu di i dita femminili

Dapoi u stabilimentu di a marca "Newcolor", a marca hà stabilitu una squadra di R & D di decine di persone è una squadra di colorazione di tecnichi di unghie cù u cuncettu di "scopre a bellezza cù a natura, a fabricazione di bellezza cù a prufessionalità, è gode di a bellezza cù i prudutti ". cuncentrazione nantu à alta qualitàsmaltu di gel per unghie.I prudutti sò stati esportati in più di deci paesi in u mondu.

glitter flash gel UV rossu

U pruduttu hè rè Newcolor usa a qualità per definisce u stilu di marca

A marca di smaltu per unghie in gel newcolor presta attenzione à u cuntrollu di qualità di u produttu.Tutti i prudutti pruduciuti utilizanu resina impurtata tedesca cum'è materia prima.I tecnichi di pruduzzione avanti è l'equipaggiu sò usati per pruduce i culori naturali è di moda, è sò cunnisciuti cù SGS, ITS, etc.. Di cumpagnie di teste internaziunali per assicurà chì ogni goccia di smaltu di gel per unghie hè sana è ecologica.

A propria fabbrica cuntrola strettamente a qualità di ogni goccia di smaltu per unghie da a fonte

newcolor hè unu di ismaltu di gel UV per unghiemarche sottu cosmetti newcolorbeauty.Attualmente hà decine di squadre di ricerca è sviluppu di produttu è hà ottenutu più di deci brevetti d'invenzione.L'area di l'attellu di produzzione di smalti UV hà righjuntu più di 120 milioni di metri quadrati, è a capacità di produzzione hè assai avanti in l'industria.In cunfrontu cù "funderie", e fabbriche autonome ponu cuntrullà rigurosamente ogni dettagliu da a fonte di u pruduttu à a pruduzzioni, a veloce di ricerca è di sviluppu, veloce di produzzione, alta innovazione di produttu, è ponu capisce e tendenze di a moda attuale è injecta a marca. Un flussu constante di vitalità.

Stile high-end apre una sperienza di lussu ligera à a vostra manu

Cum'è una donna d'elite cù una certa sperienza suciale, hà esigenze più altu per a qualità di vita, è ùn hè micca eccezzioni à sceglie i prudutti di unghie.Cum'è un pruduttu di smaltu per unghie high-end, newcolorsmaltu per unghiepò purtà un sensu di sperienza onorevoli ùn importa micca da a qualità interna o l'imballu esternu.

newcolor crede chì a bellezza ùn hè micca solu in l'internu, ma ancu in l'esternu.newcolor insiste à investisce in a ricerca è u sviluppu, riunendu l'innuvazione glubale è i cuncetti di prutezzione di l'ambiente, in modu chì e donne chì amanu l'arte di unghie ponu scopre è gode di a vitalità infinita è l'incantu infinitu purtatu danail art.

Ùn ci hè micca una marca chì cambia sempre, è ùn ci hè micca industria chì dura per sempre.Ci hè solu a ricerca eterna di a bellezza è l'amore di a vita.Da a scuperta di a bellezza à a creazione di culori, newcolor hè impegnata à abbellire l'estetica di i dita per u mondu è fà chì voi chì amate a bellezza diventanu a regina di a moda in a vita.

Fornitore di smaltu di gel biancu

Vuleriamu ancuproduce u smaltu di gel UVcù a marca di i clienti, travagliemu inseme cù alcune marche famose per a so offerta di prudutti di gel UV per unghie.Aspettu di sente da voi.

 


Postu tempu: Apr-09-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate