Cumpetenze di dettagliu di smaltu per unghie è trattamentu

Cumu pòsmaltu per unghieavè particelle?

A: Ùn ci hè micca una spazzola per caccià a polvera dopu à l'incisione, è particeddi seranu generati se a polvera ùn hè micca eliminata cumplettamente. U modu currettu: Dopu à a scultura è a macinazione, aduprate una spazzola per sguassà a polvera da a superficia.

Cumu applicà u gel di pitturaB: A vitezza di l'applicazione hè troppu veloce, hè faciule per pruduce bolle d'aria.U modu ghjusta: cuntrullà a velocità è l'intensità di l'applicazione per mantene a ferma.A spazzola deve esse ligera quandu si applica per evità bolle.Sè applicà troppu forza o troppu rapidamente, i bolle seranu facilmente generati, ci saranu picculi particelle chì pareanu impurità;se a spazzola hè appiicata nantu à a superficia di unghie à un angolo di 180 °, hè a causa di e particelle., È applicazione irregolare à u stessu tempu.

stile di gel di disegnu

C: A bocca di l'buttiglia ùn hè stata pulita per un bellu pezzu, è u residuu à a bocca di l'buttiglia hè purtatu in a buttiglia da a spazzola.U modu ghjusta: pulisce regularmente a bocca di a buttiglia di smaltu per unghie usata regularmente per riduce o caccià a prisenza di residui.

D: Quandu si applica, a spazzola o a bocca di a buttiglia hè irradiata da a lampada di fototerapia, facendu chì a cola nantu à questu si solidificà è poi esse purtata in a buttiglia.U modu currettu: Quandu si usa, per piacè apre a copertina di a cola di smaltu per unghie torna à a fonte di luce di a fototerapia, per evità una guariscenza faciule.

furnisce smaltu di pittura per unghie

Perchè a cola di smaltu per unghie crack? 

A: U stratu di sigillatura hè troppu magre.Hè bisognu à esse appiicata duie volte.U stratu di sigillatura troppu sottile ùn hè micca abbastanza duru, è hè faciule d'esse purtatu da oggetti pesanti.

B: Una strata di sigillatura senza pulita hè aduprata.Perchè a curazione di a strata di sigillatura senza pulita ùn hà micca elasticità è hè fragile.A cola di smaltu per unghie hè assai elastica è ùn pò micca mantene a strata di guarnizione senza lavare da deformazione è cracking.Aduprate una strata di sigillu di scrubbing amovibile.

furnisce un gel di pittura di copertura completa

C: L'armatura vera hè troppu magre è troppu dolce per esse facilmente deformata da a forza, è a superficia chì hè deformata è allungata per un bellu pezzu hè propensa à danni di fatigue.U modu currettu: Dopu applicà l'adesivu nantu à l'unghia molle, applicà una strata di cola di mudellu trasparente amovibile per aumentà a durezza di l'unghia.

Fornitore di smaltu per unghie

Newcolorbeauty hè un fabricatore prufessiunale dapoi u 2010, furnimu i nostriprudutti di gel per unghieà u mercatu globale, benvenuti à cuntattate cun noi per l'affari:

 


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate