Nail oil VS nail gel polish Qualessu hè menu dannusu?

 

L'industria di unghie d'oghje cuntinueghja à sviluppà, è i prudutti di unghie sò ancu aghjurnati.

Allora sapete a diffarenza trà l'oliu di unghie, u smaltu di gel per unghie è l'arte di unghie di fototerapia?

Sapete chì metudu hè menu dannusu?

fabbrica di prudutti di gel polish

Smaltu d'oliu per unghie

Ingredienti: L'ingredienti principali sò 70% -80% solventi volatili, circa 15% nitrocellulose, una piccula quantità di solventi oleosi, canfora, diossidu di titaniu è pigmenti solubili in oliu.

Funzione: U disolvente cuntenutu in l'oliu di unghie volatilizes per furmà una film culurita, chì pò vede u culore dopu esse attaccatu à l'unghia.

Features: Nisuna luce hè necessaria, cusì l'oliu di unghie hè di solitu postu in una buttiglia trasparente è sigillata quandu si guarda.

famosu fornitore di smaltu di gel UV

Smalto per unghie in gel UV

Ingredienti: L'ingredienti principali sò resina naturali è qualchi materiali di culore.

Funzione: Stu materiale si solidificà sottu a luce ultravioletta, invece di volatilizà, formarà un film plasticu.

Features: gloss, resistenza à l'abrasione è fermezza sò megliu cà l'oliu di unghie.A più impurtante hè chì ùn emette micca gasu, hè basicamente inodore, è piglia solu unu o dui minuti per siccà.È pò fà più stili di unghie diverse.Ma u smaltu di gel di unghie deve esse postu in una buttiglia opaca è guardatu luntanu da a luce.

 

U smaltu à l'oliu di unghie hè più dannusu per l'unghie cà u smaltu di gel per unghie?

In fattu, l'oliu di unghie hè cumpostu di formaldehyde solvente volatile, nitrocellulose è pigmenti solubili in oliu.L'oliu d'oliu di unghie s'ossidarà lentamente è giallu, è u pigmentu in questu si stalla nantu à l'unghie, per quessa, deve esse eliminatu in 3 à 4 ghjorni.U nail uv gel polish hè un tipu di resina, chì ùn hè micca tossicu è innocu, è dura per un bellu pezzu.Ùn ci hè micca megliu.Se ti piace à cambià u culore di unghie spessu, hè cunsigliatu d'utilizà smaltu d'oliu.Sè avete bisognu di durabilità, hè cunsigliatu di utilizà unghie uv gel polish.

Grossista di smalti gel UV

A lampada per unghie abbronza e mani è provoca cancro di a pelle?

Sta dichjarazione ùn hè micca curretta.I lampi di nail art cumuni includenu lampade UV è lampade LED.Pruvate di sceglie lampade LED quandu l'utilizanu in modu chì i manichi ùn turnaranu micca neri.I circadori anu paragunatu a quantità di radiazione di a fototerapia UVB à spettru ristrettu (NBUVB) esposta da lampade per unghie cumuni.Aduprate SCP-h per pruvà a radiazione efficace di ogni dispusitivu.SCP-h hè utilizatu per determinà a quantità di radiazione durante u trattamentu di l'arti di unghie ultraviolette potenzialmente carcinogeniche è a quantità di radiazione in ogni fototerapia di spettru ristrettu individuale.I risultati di u studiu dimustranu chì l'irradiazione di manicure di a lampa di unghie hè una sola irradiazione di spettru ristrettu in una zona lucale, cusì ùn ci hè quasi nisun risicu di cancru di a pelle.

 

Cumu mantene e unghie?

Quandu tagliate e vostre unghie, duvete prima immergete i vostri ditte in acqua calda.Pudete mette uni pochi di fette di limonu frescu in l'acqua, perchè a terra in l'articuli di l'unghie pò esse sbulicatu è a pelle di l'unghie diventa dolce.Dopu asciugà e mani.Aduprate l'uttellu per spinghje delicatamente a pelle molle, pressendu ligeramente.Aduprate una spazzola per unghie per pulizziari l'area intornu à l'unghie per caccià a caspa molle chì hè cascata, è dopu immergete i vostri ditte in un bacinu d'acqua per lavà.Dopu asciucà e mani, applicà a crema idratante è massaggiate ripetutamente cù i vostri ditte per 2 minuti.Infine, sguassate a superficia è u latu internu di l'unghia cù u cuttuni dipped in alcolu.Inoltre, l'applicazione di più oliu nutrizionale pò ancu prutegge efficacemente l'unghie.

Fornitore Amazon di kit di smaltu di gel

U sensu cumunu di l'armatura di salute:

1. Evite u cuntattu direttu cù sapone, solventi organici, etc. cù e mani.Se u cuntattu hè necessariu, portà guanti protettivi quant'è pussibule.

2. Quandu applicà a crema di manu, ricordate di applicà ancu e unghie è a pelle intornu à e unghie, è poi massaggiate delicatamente in movimenti circulari per evitari fastidiosi crescita di barb.

3. Minimize l'usu di unghie cum'è arnesi, cum'è l'apertura di lattine è altre azzioni chì sò faciuli di dannu o rumpia i unghie, è evite micca aduprà i unghie per appughjà u teclatu.

4. Sè i vostri unghie sò faciuli à rumpiri, vi ponu manghjà di più cibi riccu in vitamina H, sti manciari pò rinfurzà a durezza di i unghie, cum'è u latti, è l'alimenti ricchi di ferru è di prutezione pò ancu aiutà unghie crescenu megliu.

 

 

指甲油VS甲油胶:到底哪种伤害更小?
的 美甲 行业 不断 美甲 产品 也 在 更新 换代. 那么 你们 知道 指 甲油 和 知道 美甲 知道 知道 哪 一 知道 到底 哪 一 一种 小 吗 一
指甲油
成分:主要成分为70%-80%的挥发性溶剂,15%左右的硝化纤维素,少量的挥发性溶剂性性溶剂,15%左右的硝化纤维素,少量的挥发性溶剂性性溶剂
作用:指甲油含有的溶剂挥发形成有色的薄膜,这层薄膜附着在指甲上在指甲上寰色的薄膜
特点:无需照灯,因此指甲油一般放在透明的瓶子里,保存时密封好尥为可䀏明的瓶子里,

甲油胶
成分:主要成分是天然树脂以及一些颜色材料。
作用:这种材料在紫外光的照射下会固化,而不是挥发,它会形成一层缚固化一层皱蜖耖
特点:光泽度、耐磨度以及牢固度都比指甲油好,最重要的是它几乎不挥发气体,基本无味,照干的时间也只需一两分钟。且可以做出更多不同的美甲款式。但甲油胶需放置于不透光的瓶子中,避光保存。

甲油胶比指甲油更伤害指甲?
其实其实, 指甲油 由, 硝化, 油溶油溶 组成, 甲油会 慢慢 氧化 和 发黄, 其中 的 的 的 天要 甲 天要. 而而 油胶 是 一种 一, 本身本身 无害, 而且 维持 时间 比较 没有 孰优孰劣, 如果 喜欢 经常 变化 指甲 颜色 指 甲油, 需要 使用 持久度 甲油, 需要 使用 持久度 甲油, 需要 使用 持久度 甲油, 需要 使用 持久度 甲油, 需要 使用 持久度 甲油.

美甲灯晒黑手,引起皮肤癌?
这种说法并不正确,常见的美甲灯有UV灯和LED灯两种,使用时尽量选择LED灯,不会把手变黑。研究人员对比了常见美甲灯曝光的窄光谱UVB光疗(NBUVB)的辐射量. 用用 作用 光谱 (SCP-H) 来来 设备 个 测 测 的 有效 辐射量 .sbsc-h 用于 测定 有 灯光 疗 紫外线 每 个 单独 窄 每 个 单独 窄 光谱光疗中 的 辐射量. 研究 结果 表明, 美 甲甲 美甲 照射 是 一 的 单 一 一单 的 窄 没有 患皮肤癌 的 几乎.

如何养护指甲?
修剪指甲时,应该先让手指泡在温水内,可以在水中放置几片新鲜的柠檬片,使甲缝中的污垢浸出,让甲皮变软。擦干双手后。用工具轻轻推压软皮, 按 压力度 要 刷 用 指 周围 清理 干净, 已 已 脱落 浸入 水盆 中 手指 浸入. 擦干 双 手 后, 涂抹润肤油霜, 用 手指手指 旋转法, 涂抹润肤油霜, 用 手指手指 旋转法, 涂抹润肤油霜, 用 手指手指 旋转法, 涂抹润肤油霜, 用 手指手指 旋转法, 涂抹润肤油霜, 用用 手指 反复按摩2分钟。最后用棉花蘸取酒精擦拭指甲表面和里侧即可。另外,多抲一多涹杢和里侧即可。另外,多涜濜

健康护甲常识:
1.避免双手直接接触肥皂、有机溶剂等,如必须接触,要尽可能带上保护怉保护接触,
2.涂抹手霜时记得也涂抹指甲和指甲周围的皮肤,然后轻轻打圈涂抹指甲和指甲周围的皮肤,然后轻轻打圈按摩,圈按摩䀍按摩,叿黺建叿韺的皮肤
3. 尽量 减少 将 指甲 当作 工具 来 使用 例如 开罐 等 甚至 折断 的 动作, 还 要 避免 以 指甲 受力 的 方式方式 受力敲打 的 方式方式 受力敲打.
4.如果你的指甲很容易断裂,可以多吃些富含维生素H的食物,这些食物可以增强指甲的硬度,例如牛奶,另外富含铁质与蛋白质的食物也能帮助指甲生长得更好。


Tempu di post: 25-Jan-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate