Cunniscenza di a fabricazione di smalti in gel UV

Nail Gel Polish

Nail Gel polish, canusciutu macari comu nail polish UV, hè stata largamente usata in l'industria di unghie in l'ultimi anni.A causa di e caratteristiche di u smaltu per unghie stessu cumparatu cù l'olii per unghie generale, u novu gel di bellezza di u culore di u smaltu per unghie hè ecologicu, micca tossicu, sanu è sicuru.Inoltre, hè Compatibile cù i vantaghji cumuni di cola è smaltu d'oliu di unghie, culore pienu è chjaru, faciule d'applicà, è gloss più durabile, cusì u smaltu di gel per unghie hà rimpiazzatu gradualmente u smaltu d'oliu.

Fornitore di smaltu di gel di platinu

Nome: smaltu UV per unghie
Alias: Nail Polish Categoria: Nail Cosmetics
Efficacia: nail art di longa durata

table of Contents
1 Dati basi
2 Sviluppu storicu
3 efficacità di u produttu
4 Usu di u produttu
5 Classificazione di i prudutti
6 Cumu aduprà
7 ingredienti principali
8 materie chì necessitanu attenzione
9 Domande Frequenti

Informazioni basiche
Nail polish hè a basa materiale per a realizazione di "manicure di fototerapia".Attualmente, a cola per unghie, chì hè largamente usata in l'arti di unghie, vale à dì, u materiale di gel UV-curable, hè favurita da e persone di l'arte di unghie per via di u so pesu ligeru, bona tenacità, dura à rompe, è longu tempu di mantene.

Sviluppu storicu di smaltu per unghie

In u 1000 aC, e donne cinesi usavanu cera d'api, proteina è gelatina per fà cusmetichi per unghie.U mantenimentu di a manu è a mudificazione di unghie sò longu un simbulu di u statu umanu in a sucità, è unghie sò a parte più eccitante di a manu.In l'anni 1930, a bellezza di unghie in u sensu mudernu hà cuminciatu à apparisce in Europa è in America.In u risultatu, una varietà di metudi d'arte di unghie di moda sò emerse, è sò populari in u mondu per e so funziunalità faciule d'utilizà è persunalizati.In l'anni 1980, cù a maturità cuntinua di a tecnulugia di curing UV, una nova tecnulugia di bellezza di unghie, comunmente chjamata "fototerapia nail art" in u mo paese, apparsu in Europa è in America.U 21u seculu hà ancu sviluppatu rapidamente, soprattuttu in l'ultimi deci anni, u mercatu hè diventatu più è più cumune.Cù l'intruduzioni di a tecnulugia di "fototerapia nail art", i posti di bellezza di unghie in cità è paesi di u nostru paese sò gradualmente cresciuti in a mania di cola per unghie.

Beneficii
U materiale di gel di unghie hè aduprata sia per u "rinforzamentu" di u gel di unghie, sia per a "modificazione".U cuncettu di "rinfurzamentu" di u gel significa chì l'arti di unghie pò cambià a forma di l'unghia naturali originale (unghje naturali), etc.;u cuncettu di "mudificazione" di u gelu hè chì l'arti di unghie pò cambià l'aspettu è u culore di l'unghia naturali originale, ma hè rivestita di gel Ùn aumenta a durata di unghie.

https://www.newcolorbeauty.com/flash-gel-glitter-gel-polish-super-shinny-under-light-new-collection-from-manicure-uv-gel-product/

Usu di u produttu
Quandu s'utilice per a manicure di fototerapia, rimpiazza u smaltu di unghie per a bellezza di unghie.

categuria di pruduttu
Sicondu l'effettu di l'arte di unghie, a cola per l'arte di unghie hè divisa in trè tippi: adesivu di a base di mantellu, mantellu di culore mediu è sigillante di superficia.

Istruzzioni
01. Rub strisce - mudificazione di forma simplice
02. Polishing striscia-Polishing la superficia chiovu
03., una strata di primer
04. Bake for 30 seconds with dual light source lamps
05, a prima capa di culore
06. Bake for 30 secondes in a lampa dual light source
07, a seconda capa di culore
08. Bake for 30 secondes in a lampa dual light source
09. Stratu di sigillatura
10. Focu in a lampa di fonte di luce duale per un minutu
11. Cumpleta

applicà u fabricatore di smaltu di gel

Ingredienti principali
Resina di basa, fotoiniziatore, è diversi additivi (cum'è pigmenti è coloranti, modificatori di reologia, promotori di adesione, tenaci, diluenti monomeri, reticulati, solventi), etc.
Precauzioni
Per esempiu, ghjudicà s'ellu a cola di l'arte di unghie hè bona o mala, hà assai di fà cù a qualità di a cola di l'arte di u unghie stessu.Inoltre, un tempu di retenzioni più longu nantu à u chiovu hè ancu unu di i criteri di ghjudiziu.L'applicazione curretta di a cola di unghie hè ancu assai impurtante.

Domande Frequenti
Quistione: U sviluppu di u smaltu di unghie rimpiazza gradualmente u smaltu di unghie, allora chì sò i vantaghji di u smaltu di unghie?
rispondi:
1. Solvent-free, removable, senza gustu è favuritu di l'ambiente.
2. Forte aderenza, bona tenacità, senza shrinkage, senza cracking, cumparatu cù u smaltu tradiziunale, a cola per unghie pò durà più.
3. Per via di e so caratteristiche, a cola di smaltu di unghie hè relativamente maleable, i mudelli di unghie fatti sò diversificati, è a cola di cambiamentu di temperatura hè affettata da a temperatura è i raghji ultraviolet in diverse ambienti.U mudellu di unghie finitu cambierà u culore per risponde à i bisogni di diversi clienti., Questu hè ancu incomparable nail polish

Grossista Matt Top Coat

A nova bellezza di u culore hè un fornitore di fabricazione affidabile da a Cina chì sò in u fornitu di boni prudutti di smaltu UV di gel per unghie dapoi u 2010, accoltamu i clienti di tuttu u mondu per cuntattateci s'ellu hè interessatu à fà affari cun noi, simu sicuri chì faria. bon benefiziu è bona reputazione se travagliate cun noi in u vostru mercatu.


Tempu di post: 20-mar-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate