Sapete più nantu à i prudutti di smaltu per unghie

Smaltu di gel per unghiecumpusizioni

Fattu da acrilate, fenilacetone, pigmenti organici, iniziatori, etc., ùn hè micca tossicu, senza gustu è ecologicu.A materia prima di ugel per smaltu per unghiehè derivata da a resina fotopolimerizzante, chì ùn hè micca tossica, sana è sicura, è hà i vantaghji cumuni di gel è smaltu per unghie.U culore hè chinu è chjaru, è questi ingredienti sò innocu à u corpu umanu.

Fornitore di smaltu di gel di custruttore

Ùn hè micca tossicu, inodore, amichevule à l'ambiente, è hà lustro colloidale è untuosu.gel per unghiehè un simbulu di a tendenza di nail art.In cunfrontu cù u smaltu d'oliu di unghie ordinariu, a so materia prima hè derivata da a resina naturale è hà e caratteristiche di prutezzione ambientale, non-tossicità, salute è sicurezza.Havi i vantaghji cumuni di gel èsmaltu per unghie, culore pienu, faciule d'applicà, faciule d'asciucà, più lustru, è hè cunnisciutu com'è u più di modasmaltu per unghiestella.Ci sò qualchi bona qualitàsmalti in gel per unghienantu à u mercatu, chì pò esse eliminatu cù ordinariusmaltu per unghieremover.

wholesale Fornitura di gel per unghie di pittura

Hà i vantaghji di cumpatibulità cùgel è smaltu per unghie, culore pienu è chjaru, faciule d'applicà, asciugatura rapida in un istante, è più lustru.Hè a stella più di moda di unghie.Ci sò qualchi bona qualitàunghie gellucidi nantu à u mercatu, chì ponu esse eliminati cù ordinariusmaltu per unghieremover.

Hè impurtante di almacenà uprudutti di smaltu per unghie

currettamente Per i picculi amichi chì piacenu l'arti di unghie, a cosa più deprimente hè chì ci hè un prublema cù a cola di unghie, cum'è: cola secca, blocchi di culore in u gel.Questu ùn hè micca solu difficiule d'applicà, ma ancu affetta a bellezza di l'arti di unghie.Per quessa, l'amichi duveranu mantene u gel di vernice per unghie currettamente è allargà a vita di serviziu.

A durata di conservazione di usmaltu per unghie: u cumpunente principale di u vernice di unghie hè a resina naturali, chì solidificà sottu à l'irradiazione di a luce ultravioletta, invece di volatilizà.In generale, a vita di u smaltu di unghie hè di circa 2 anni, è pò esse guardatu per trè anni s'ellu ùn hè micca apertu.

Fornitura di smaltu in gel di culore Mermaid Sunshine Shimmer

Motivi di u deterioramentu dismaltu per unghie in gel

1. U sigillatu di u tappu di buttiglia ùn hè micca bonu.

2. In u prucessu di fà nail art, ùn copre u tappu buttiglia, è ucola per smaltu per unghieserà esposta à l'aria per un bellu pezzu.

3. Ùn sbulicà a bocca di l'buttiglia in u tempu durante l'usu.

4. Imbulighjate e tapa di diversi culori.

furnisce Mermind Gel Polish Apply

U modu ghjustu per almacenà

1. Quandu compra cola di smaltu per unghie, sceglite un tappu di buttiglia sigillata

2. Mettite ugel per unghiein un locu friddu è evite u sole

3. Chiudu u tappu di buttiglia dopu l'usu è assicuratevi di stringhje

4. Ùn vi scurdate di pulizziari lu capu dopu à usu ugel per smaltu per unghie.

5. Evite u cuntattu cù a luce ultravioletta, è ùn lasciate micca a luce residuale di a lampada di fototerapia brilla nantu à usmaltu per unghie.

wholesale Fornitura di gel per unghie in fiore

U megliu prufessiunalefabbricante per i tipi di prudutti di smaltu per unghie in gelper a vostra attività:


Tempu di post: 19-aug-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate