Cumu caccià u smaltu per unghie?

Cumu scaricà usmaltu per unghie?Cumu caccià facilmente a cola di unghie da e unghie?

Fornitore di gel per l'occhi di gattu 9D

Un altru nome per l'oliu di unghie hè a lacca di unghie, chì hè un tipu di pittura chì pò esse appiicata direttamente nantu à e unghie per fà e unghie più brillanti è belle.

U rolu digel per smaltu per unghiehè listessa cum'è quella di l'oliu di unghie, ma a cumpusizioni hè completamente diversa.Hè un tipu di cola di fototerapia, un tipu di resina, simili à u plasticu.U metudu di u funziunamentu hè cumplettamente sfarente da u smaltu di unghie.Hè bisognu di un agentu di ligame, di cola di smaltu per unghie di culore è di agenti di sigillante.Ogni capa deve esse guarita sottu u lume ultraviolet, etc., prima chì a capa successiva pò esse appiicata.Ma a durezza è u gloss sò assai megliu cà u smaltu ordinariu, è u tempu di ritenzione hè più longu.U svantaghju hè chì hè più dannusu per unghji naturali!

fornitore di occhi di gattu di alta qualità

Per risparmià soldi nantu à a rimozione di unghie, assai persone sceglienu di truvà un modu per sguassà a fototerapia da e so unghie in modu incorrectu.In fatti, face assai male à e vostre unghie.In generale, ricumandenu sempre di andà in un salone di unghie è di circà assistenza prufessiunale.Bene;ma s'è vo ùn avete micca veramente u tempu di andà in u salone di unghie è sò ansiosi di sguassà a fototerapia, pudete esse capace di seguità i passi sottu !

Prima di tuttu, utilizate una striscia di spugna quadrata per sguassategel top coatdi a fototerapia.Questa azzione hè di permette à u remover di unghie per penetrà megliu in quellu tempu.Mentre si frotta, deve ancu attentu à l'azzione per ùn esse troppu grande per evità ferite.À i vostri veri unghie.

Fabbricante d'occhi di gattu 9D

In seguitu, preparanu l'acqua di delustering 100% acetone pura (Acetone), immergete a bola di spugna, mette nantu à a superficia di l'unghia, è imbulighjate i deci dita cù carta d'aluminiu è lasciate per 15 minuti.

Dopu à 15 minuti, a fototerapia nantu à e unghie deve automaticamente "elevate".Se no, pudete immergerà a bola di spugna di novu, ripetite u passu precedente, è lasciate per altri cinque minuti.

fornitura di gel per unghie occhi di gatto

A fototerapia restante nantu à a superficia pò esse alluntanata cù un bastone di faghju, o strofinate delicatamente cù un bastone di sabbia di spugna di novu.

Perchè l'acqua di delustering di acetone pura hè più irritante, l'unghie saranu particularmente fragili è secche in questu tempu, per quessa, hè particularmente impurtante di supplementà l'oliu nutriente di u dito, perchè l'oliu di u dito pò fà u smaltu più duru è più forte, è voi. pò strofinallu più spessu si ùn avete nunda à fà!

Fornitore di smalti in gel Nude Color Collection

Sempre chì seguite i passi ghjusti, hè difficiule di caccià unghie in casa, è pudete sguassate da sè stessu.Pudete ancu caccià li puliti è belli.A più impurtante hè, ùn aspettate micca di sceglie a vostra fototerapia cù e vostre mani per via di e mani pruriginate.Questu hè sicuramente un grande affare.Tabù, tabù, tabù !

grossista di smalti per unghie

Newcolorbeauty hè un fabricatore è grossista prufessiunale per a produzzione è a vendita di tippi di prudutti di gel per unghie, se site interessatu à fà affari cun noi, per piacè cuntattateci:


Tempu di post: 24-ghjugnu-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate