Cumu caccià u smaltu di gel UV di unghie è maestru di e cumpetenze per fà caccià a cola di unghie più veloce

L'imballu di gel per unghie hè simile à u smaltu tradiziunale di gel per unghie, è hè operatu direttamente cù u so propiu pennello.In ogni casu, perchè u smaltu di unghie pò esse guaritu da a luce, l'esternu di a buttiglia di unghie uv polish deve esse pittatu per impedisce a trasmissione di luce.

Hè micca tossicu, inodore è ecologicu.Hà u gloss di gel è u culore di l'oliu.Nail gel polish hè un simbulu di l'ultima tendenza di l'arte di unghie.In cunfrontu cù i smalti per unghie ordinali, cum'è u smaltu per unghie brand newcolorbeauty gel per unghiehttps://www.newcolorbeauty.com/macaron-color-gel-polish-collection-product/, i so materie prime sò pigliati da Basatu nantu à resina naturali, hè ecologicu, micca tossicu, sanu è sicuru.Hè cumpatibile cù cola è smaltu per unghie.U culore hè pienu è chjaru, faciule d'applicà, seccu istantaneamente, è a lucentezza si mantene più longu.Hè cunnisciutu cum'è u più di moda di u vernice di unghie Star masterpiece.

Ci sò generalmente trè manere di caccià u smaltu di gel per unghie:

1. Metudu di scaricamentu cù stagnola;

2. mètudu rimuzzioni direttu;

3. U metudu di rimuzzioni stagnola faciuli à aduprà è u metudu di rimuzzioni di pacchettu rimuzzioni armatura sò più cumunimenti usatu.In cunfrontu cù u metudu di eliminazione diretta, u dannu à unghji hè menu.

Macaron gel UV Manicure applica

I passi di u funziunamentu currettu di u metudu di rimuzione di stagnola sò:
1. Preparate pads di cuttuni, smaltu per unghie, stagnola, spingi d'acciaio, barre di sabbia, barre di sabbia di cuttuni è oliu nutriente.Sti arnesi è prudutti.Scaricate.

2. Aduprate strisce di sabbia per pulisce a cola di smaltu per unghie nantu à a superficia di e unghie, è poi pour u smaltu di unghie nantu à a foglia di cuttuni per copre completamente a superficia di l'unghie.

3. Pigliate una quantità apprupriata di stagnola di stagnola è imbulighjate u fogliu di cuttuni nantu à u chiovu, è fate cura à u sigillo.

4. Aspetta per circa 20 minuti finu à chì ci hè una ligera sensazione di ardenti nantu à a superficia di l'unghie, poi sbuchjate u fogliu di stagno è sguassate u fogliu di cuttuni.

5. À questu tempu, truverete chì u vernice di unghie nantu à a superficia di u chiovu hè stata fusa.Aduprate un pusher d'acciaio per sguassà delicatamente u smaltu di gel per unghie appiccicosu nantu à a superficia.

6. Pulisce e unghie cù una striscia di sabbia di cuttuni, è poi applicà una capa di oliu nutriente.

Polygel portable

Prima di tuttu, aduprate una striscia di sabbia di spugna quadrata per sguassate u top coat di a fototerapia.Questa azzione hè di permette à u remover di unghie per penetrà megliu in quellu tempu.Mentri rubbing, vi tocca dinù attentu à l 'azzione ùn esse troppu grande per evitari ferita À i vostri unghie veri.

In seguitu, preparanu l'acqua di delustering 100% acetone pura (Acetone), immergete a bola di spugna, mette nantu à a superficia di l'unghia, è imbulighjate i deci dita cù carta d'aluminiu è lasciate per 15 minuti.

Dopu à 15 minuti, a fototerapia nantu à e unghie deve automaticamente "elevate".Se no, pudete immergerà a bola di spugna di novu, ripetite u passu precedente, è lasciate per altri cinque minuti.A fototerapia restante nantu à a superficia pò esse alluntanata cù un bastone di faghju o strofinate delicatamente cù un bastone di sabbia di spugna di novu.

Perchè l'acqua di delustering di l'acetone pura hè più irritante, l'unghie seranu particularmente fragili è secche in questu tempu, per quessa, hè particularmente impurtante di supplementà l'oliu nutriente di u dito, perchè l'oliu di u dita pò fà u smaltu più duru è più forte, è voi. pò sguassate più spessu si ùn avete nunda à fà!

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: 27-Nov-2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate