Avete fattu u modu ghjustu per almacenà u gel di unghie?

Smaltu di gel per unghiepò esse in generale guardatu per un bellu pezzu, è a vita di conservazione hè di trè à cinque anni quandu ùn hè micca apertu.Ma deve esse cunservatu dopu l'apertura.A preservazione impropria accurtarà assai a vita di serviziusmaltu per unghie.Immaginate s'ellu ci hè una grande buttiglia di cola di vernice per unghie ma si hè deteriorata, seria una pena.Dunque, ci vole à capisce u metudu di preservazione currettu di ugel per unghieper allargà a vita di serviziusmaltu di gel.

grossista di gel per unghie occhi di gatto

U cumpunente principale dicola per smaltu per unghiehè resina naturale, chì rimpiazza u smaltu di unghie.Hè un pruduttu unghie chì pò esse pittatu è sguassatu direttamente nantu à l'unghia.Serà guaritu sottu à l'irradiazione di a luce ultravioletta.In generale, a vita di u smaltu di unghie hè di trè à cinque anni.

Motivi di u deterioramentu dismaltu per unghie:

U mutivu principale perchè ugel per smaltu per unghiepò seccu o deteriorate hè chì troppu cuntattu cù l'aria face u solvente per evaporà, cusì duvemu pruvà à evitarismaltu per unghieesse esposta à l'aria per un bellu pezzu.Questu hè ancu usmaltu di gel per unghiebuttiglia chì deve esse pittatu Per impediscenu a trasmissione di luce, perchè a cola di smaltu di unghie guariscerà quandu esposta à a luce.Se usmaltu per unghiesi trova à esse appiccicosa è secca, hè necessariu di dubbità s'ellu hè deterioratu.Per a salute di l'utilizatori è a reputazione di a marca, u smaltu di unghie deterioratu ùn pò più esse usatu, è deve esse eliminatu in tempu per evità effetti avversi.A tenda hà un impattu negativu.

furnisce gel per unghie Rose Pink Mermind

Quì sò uni pochi di mutivi cumuni per u deterioramentu dismaltu per unghie:

1. U sigillatu di u pacchettu ùn hè micca bonu, è ci sò spazii in u capu.

2. Durante l'usu, a bocca di l'buttiglia hè tenuta aperta finu à chì u chiovu perfettu hè cumpletu, è dopu u tappu hè chjusu.A cola per unghie hè esposta à l'aria per un bellu pezzu.

3. Durante l'usu, a bocca di l'buttiglia hè stata macchiata di smaltu per unghie, chì ùn hè micca stata pulita in u tempu, è u smaltu di unghie hè diventatu duru è a tappa di a buttiglia ùn pò micca esse sigillata completamente.

4. Ugel per smaltu per unghieu residuu lasciatu nantu à a bocca di l'buttiglia hè faciule da cascà o esse purtatu in a buttiglia da a spazzola, è pruvucarà particelle è grumi per esse prudutte quandu si usanu novu.

5. A pusizione di almacenamento hà una intensità luminosa alta, è u tempu d'esposizione à a luce ultravioleta hè troppu longu, chì face chì u smaltu di unghie ingrossi.

Fornitore di gel Top Coat Matt

A manera curretta di salvà:

1. Quandu compra, cunfirmà s'ellu u funziunamentu di sigillatura di usmaltu per unghieu pacchettu hè bonu.Sceglite un smaltu per unghie di marca per assicurà un certu gradu di qualità è imballaggio.

2. Sviluppà una bona abitudine.Ricurdatevi di copre è stringhje u tappu quandu ùn hè micca in usu.

3. Pulite a bocca di a buttiglia di smaltu per unghie dopu l'usu per assicurà chì ùn ci hè micca un residuu eccessivu di smaltu nantu à a bocca di a buttiglia.

4. Ucola di culore di vernice per unghieè a cola di resina chì ùn sò micca stati utilizati per un bellu pezzu seranu un pocu siparati è micca cumpletamente integrati.Questu hè un fenomenu normale.Agite prima di l'usu è scuzzulate bè.

5. Store in un locu ventilatu è scuru, evite u sole direttu, è evite u cuntattu cù u lume ultraviolet.

Cumu priservà bè u vernice di unghie hè ancu una scienza!Ùn ignurà micca !!

furnisce Base-Coat-Thin-Formula

Newcolorbeauty hè un fabricatore assai prufessiunale per i tipi diprudutti di smaltu per unghie in gel, sè site interessatu in l'affari, per piacè cuntattateci in ogni mumentu:


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate