Cooperazione cù u fabricatore di Nail UV Gel Polish?

Q:U sviluppu dismaltu di gel per unghiehè gradualmente rimpiazzà smaltu oliu chiovu, cusì chì sò i vantaghji diSmalto per unghie in gel UV?

  • Senza solventi, amovibile, inodore è ecologicu.
  • Forte adesione, bona tenacità, senza ritirata, senza cracking.Comparatu cù u smaltu tradiziunale, u smaltu pò durà più longu.
  • A causa di e so caratteristiche, u smaltu di unghie hà una forte plasticità, i mudelli di unghie fatti sò diversificati, è a cola chì cambia a temperatura hè affettata da a temperatura è i raghji ultraviolet in diverse ambienti.U mudellu di unghie finitu cambierà u culore per risponde à i bisogni di diversi clienti., questu hè ancu u smaltu di unghie ùn pò esse paragunatu

Q: Cumu aghjustà un bonuProduttore di smalti UV per unghie?Cum'è un anni di sperienzaFabbrica di smaltu di gel UV, puderia dì da diversi lati:

  • U so situ web;
  • I soprudutti di gel per unghiecatalogu cù parechji culori per l'opzioni;
  • A so risposta rapida per a dumanda o ordini o spedizioni;
  • Ci anu sperimentatu l'esportazione à u mercatu d'oltremare, ecc.
  • prezzu cumpetitivu cù alta qualità;
  • timing di pruduzzione rapida;

Grossista di vernice gel

Da questi punti sopra, u più impurtante hè: u prezzu più competitivu cù una bona qualità chì u fabricatore enfatiza assai.Cum'è questu hè a regula di sopravvivenza in u mercatu globale.Allora cumu aghjustà ciò chì chjamava bona qualitàI prudutti di gel UV ?

  1. Culore : Per ghjudicà u culore dismaltu per unghie UV, Ùn pudete micca solu guardà a carta di culore furnita da u ufficiale.Pudete sceglie u culore di vernice di unghie chì hè propensu à l'aberrazione cromatica, è appricà nantu à un unghje pulita per l'osservazione.A più chjuca hè a diferenza di culore, u più uniforme hè applicatu u smaltu per unghie.U megliu hè a qualità!
  2. Coloring: Diverse marche di smaltu per unghie anu diffirenzii difficiuli di culore.Brushing dui strati di culore farà una cola solida, l'espressione di u culore serà più forte, è a cola serà più grossa, chì hè più adattata per i principianti.Ci sò culore solidu, culore trasparente è culore di sequin.Da grossu à sottile, u smaltu per unghie di culore di paillettes hè più faciule da colore!
  3. Texture: A materia prima di smaltu di unghie hè preparatu da a basa è a pasta di culore.Se truvate chì ùn pò micca esse bè armoniu o ancu delaminatu dopu à fà unghji perfetti, a qualità di tali unghie deve esse male.L'unica premessa hè chì l'operazione hè curretta è listessa.Marca di basa di cola di culore di cola di sigillu stratu, alcunicola per smaltu per unghieserà respinta s'ellu hè mischju cù altre marche.
  4. Un bonusmaltu UV per unghieduverebbe avè una viscosità moderata, spazzole pulite senza frizz, faciule da culore è faciule da sparghje in modu uniforme, dopu l'illuminazione a superficia di l'unghie hè liscia, un pocu di cola flottante, ma ùn si ferma micca quandu toccu cù a manu Applicà u culore, è ci serà. senza shrinkage è wrinkling dopu (ùn pò esse paragunatu quandu hè grossu, una volta chì u smaltu scuru di unghie hè grossu, cumu per allargà u tempu di illuminazione, ùn importa micca quantu hè bonu u smaltu di unghie? A cola si arrugherà ancu, cusì fate attenzione. à a quantità di culore

New color Beauty hè unu di i boni Nail ArtProduttore di prudutti di gel polish, avè più di 12 anni in questu campu, puderia cuntattate quì sottu per a cooperazione:

produttore di smalti in gel per unghie Produttore di smaltu per unghie

 


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate