À propositu di gel per unghie in diverse tippi è almacenà bè

Ci sò tanti tipi di smaltu per unghie, cusì attentu à ùn aduprà micca u sbagliatu

U smaltu di gel per unghie hè diversu da l'oliu di unghie.L'oliu d'oliu di unghie solu deve esse seccu, ma u smaltu di unghie gel deve esse illuminatu.U smaltu d'oliu di unghie pò esse sguassatu cù un dissolvente per unghie, è ugel per smaltu per unghieci vole à esse impannillatu cù una foglia di cuttuni per sguassate per unghie per un tempu, è poi lentamente spinta cù una piccula spinta d'acciaio.

Dopu à parlà di a diffarenza tràsmaltu per unghie in gelè smaltu d'oliu per unghie, concentremu nantu à u smaltu di gel per unghie.Ci hè attualmente più di 10 smalti di gel per unghie, ognunu di i quali hà parechji culori, è e so caratteristiche è i metudi di usu sò diffirenti.Parlemu di parechji smalti di gel per unghie cumunimenti usati.

furnisce u smaltu in gel Rose Pink Mermind

1. Gel di culore puro: hè u gel per unghie, gel QQ, gel Barbie, etc., chì sò usati per fà l'arte di unghie di culore solidu.Hè u tipu più impurtante di cola per unghie in a tenda di unghie.

2. Sequin gel: Certi amichi piace à chjamà perla gel.Stu vernice di unghie cuntene grandi sequins o picculi glitter di culori diffirenti, chì ponu fà un effettu brillanti.U metudu di usu hè u listessu di u solitu gel di fototerapia.

3. Gel luminoso: nail art chì pò brillanu di notte.Se una zitella camina di notte cù e so unghie brillanti, serà spaventosa per imaginà.Ehi, scherzu, chì hè u prublema cù a cola luminosa?U principiu hè di assorbe è di almacenà i raghji ultraviolet durante u ghjornu, è poi liberate diversi culori di luce di notte.A più lumera assorbita da a cola luminosa, più luminosa a luce emessa.Questusmaltu per unghiehè soprattuttu adattatu per e ragazze chì piace à andà in scene di notte è stili esagerati.U metudu d'utilizazione hè u listessu cum'è u smaltu di unghie ordinariu, è hè necessariu un primer speciale è una capa di sigillatura.

4. Policu di gel di metallu: Stu tipu di gel hè sfarente di u gelu ordinariu chì usemu, perchè u gel di metallu appartene à u gel shimmer, è pò seccu naturalmente quandu u sole hè pienu.Agite bè prima di l'usu è riapplicà.A durabilità di u gel di metallu ùn hè micca longu cum'è u smaltu di gel per unghie, è pò generalmente durà per una settimana.Ancu s'è u gel di metallu hè bellu, hè difficiule di maestru.Hè ricumandemu di ùn aduprà micca per i principianti chì sò appena cuminciati à praticà l'arti di unghie.

5. Gel dipintu: a più grande funzione di cola dipinta, alta saturazione di culore.U gelu dipintu hà un grande vantaghju, pò rimpiazzà i vernici dipinti, è pò ancu esse usatu per l'arti di unghie solidi.

6. Gel à l'ochju di gattu: U mo favuritu hè u gelu di l'ochju di u gattu, ma u culore digel per l'ochji di gattudeve esse sceltu.U culore hè bonu per u stilu occidentale, ma micca rusticu.Ci sarà una banda riflettente stretta è luminosa nantu à a superficia di l'ochju di u gattu finitu, chì pò cambià cù l'intensità di a luce.U locu induve a banda di luce hè chjamatu "lampu d'ochju di gattu".L'usu digel per l'ochji di gattuhè assai sfarente da l'usu di i prudutti di unghie in gel ordinariu.Dopu chì u gelu di l'ochju di u gattu hè appiicatu à l'unghie, avete bisognu di mette un bastone magnetu speciale di l'ochju di u gattu nantu à a superficia di u smaltu di unghie, vicinu à a superficia di l'unghia, ma senza toccu, l'effettu apparisce subitu dopu à 1,5 seconde, è dopu a lampada sarà esse illuminatu.A forma di u magnetu di l'ochju di u gattu hè sfarente, risultante in diverse bande di luce.

grossista Cat Eyes UV Gel grossista

7. Gel per unghie di gomma di zuccaru granulatu : Ci saranu micro-particuli cum'è u zuccaru granulatu in a gomma di zuccaru granulatu.A più grande funzione hè chì hà un forte effettu tridimensionale.A maiò parte di i culori sò dolci è freschi, soprattuttu adattati per qualchi unghie giapponesi è stili cute.

Hè assai impurtante per almacenà u smaltu di unghie in gel currettamente

Per i picculi amichi chì piacenu l'arti di unghie, a cosa più deprimente hè chì ci hè un prublema cù u gelu di unghie, cum'è: gel seccu, blocchi di culore in u gel.Questu ùn hè micca solu difficiule d'applicà, ma ancu affetta a bellezza di l'arti di unghie.Dunque, l'amichi duveranu manteneprudutti di gel per unghiecurrettamente è allargà a vita di serviziu.

1. A vita di u gelu di u smaltu di unghie: U cumpunente principale di i prudutti di u gelu di unghie hè a resina naturali, chì solidificà sottu à l'irradiazione di a luce ultravioletta, invece di volatilizà.In generale, a vita di u smaltu di unghie hè di circa 2 anni, è pò esse guardatu per trè anni s'ellu ùn hè micca apertu.

2. A causa di a deteriorazione di unghie
A strettezza di u capu ùn hè micca bona.
In u prucessu di manicure, senza capping the bottle, a cola di unghie hè esposta à l'aria per un bellu pezzu.
Durante l'usu, a bocca di l'buttiglia ùn hè stata eliminata in u tempu.
Imbulighjate diverse tappe di culore.

Grossista di gel Top Coat Matt
3. U metudu di preservazione currettu
1. Quandu compra cola di smaltu per unghie, sceglite un tappu di buttiglia sigillata
2. Mettite a cola di smaltu per unghie in un locu frescu è evite u sole
3. Coperta u tappu di buttiglia dopu l'usu è assicuratevi di strincà
4. Ùn vi scurdate di pulizziari lu capu dopu aduprà a cola smaltu chiovu.
5. Evite u cuntattu cù a luce ultravioletta, è ùn lasciate micca chì a luce residuale di a lampada di fototerapia brilla nantu à u vernice di unghie.

 

Sè interessatu à fà affari cun noi, per piacè cuntattate:

Produttore di smalti per unghie


Tempu di Postu: May-07-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate