À propositu di smaltu in gel per unghie

Unghiu funziunalesmaltu di gel, quanti ne sapete ?

Ci sò micca solu parechji tippi di arnesi chiovu, ma dinù funzioni assai cumplessu.
Hè spessu cunfusu, fighjendu una mansa di buttigli simili è dubbitendu a vita.
Oghje, parlemu di a diffarenza trà i diversi tipi di adesivi funziunali in dettu.

1. Legante
Ci hè parechje altre nomi per u ligatu: cum'è dessicante, agenti anti-warping, liquid balance, etc. Se vede i nomi sopra, ùn ci hè dubbitu chì tutti parlanu di a stessa cosa.

L'agentu di bonding hè appiicatu nantu à a superficia di unghje dopu à pulisce a superficia di unghje cù a striscia di spugna è prima di fà a manicure.Il joue principalement le rôle d'équilibrer la graisse sur la surface de l'ongle, d'augmenter l'adhérence de l'amorce et de faire que l'amorce dure plus longtemps sans déformation et élimination prématurée.

Fornitura di smaltu di gel UV

2. Prima (Base coat gel per unghie)

Primer hè una capa di resinagel per unghieappiicata à a superficia di unghie prima di manicure.
A funzione principale hè di isolàsmaltu per unghieè a superficia di unghie, chì ùn pò micca solu impediscenu a superficia di unghie da esse dannighjate è macchiate, ma ancu aumentanu a durabilità di u smaltu.

3. Fototerapiagel per unghie
A cola di fototerapia hè una grande categuriacola per smaltu per unghie, Havi ancu parechji alias cum'è: cola di rinforzu, colla di fototerapia veloce, colla di perforazione appiccicosa, colla di estensione di unghie, cola di mudellu, cola ondulata, cola di shell, colla dura dispunibile è cusì.

A cola di fototerapia hè generalmente divisa in duie forme:
Unu hè a cola di fototerapia cù colloide grossu è viscosu, è u colloide hà una fluidità debule.Hè soprattuttu utilizatu per furmà ondulazioni d'acqua, mudelli di maglioni è altre forme di manicure, è per incollà decorazioni cum'è diamanti.Inoltre, pò ancu agisce cum'è una cola di rinfurzà per aghjunghje grossu à l'unghie, impediscendu chì l'unghie ùn sò troppu fragili è si rompe.

L'altru hè a cola di fototerapia cù un coloide più fino, chì hà una fluidità più forte è hè sopratuttu utilizatu per allargà unghie.

In più di e diverse forme, a cola di fototerapia cù colloidi grossu deve esse eliminata da metudi fisichi cum'è un macinatu è una barra di sabbia, è a cola di fototerapia cù colloide ligeru è sottile pò esse eliminata cum'è di solitu cù un saccu di unghie.

grossista di gel per unghie

4. Colla sigillante (Top coat gel per unghie)
A cola di sigillatura, cum'è u nome suggerisce, hè acola per smaltu per unghiechì agisce cum'è una prutezzione dopu à perfetta u chiovu.

Di solitu hè una texture trasparente.Dopu a pittura, a luci cura per prutege i unghji.Ci hè ancu parechji materiali diffirenti di sigillante nantu à u mercatu per sceglie, cum'è: sigillo brillanti, sigillo frosted, etc., chì ponu esse persunalizati secondu l'individuu.Estetica à sceglie.

5. Puliziagel per unghie
A cola di pulizia, cunnisciuta ancu com'è cola anti-spill, hè un pruduttu assai amichevule per i principianti in l'arti di unghie.

L'applicà nantu à a riva di l'unghia è poi fà a manicure pò impedisce in modu efficace chì u smaltu di unghie sbocca è a superficia di l'unghie ùn hè micca faciule di pulisce.

furnisce u smaltu di gel à pocu prezzu

6. Softener
L'addolcitore hè un tipu d'agente di pulizia cumunimenti utilizatu in a pulizia di unghie.

Ammorbidisce a cuticule intornu à l'unghie, facendu a pelle morta più vechja è più dura più dolce è più faciule da pulisce.

7. Olii nutrizionale
L'oliu nutritivu hè un oliu di massaggio di manu cumuni, generalmente utilizatu per u mantenimentu di a manu, per mantene a pelle brillanti, è hè generalmente utilizatu dopu chì a manicure hè finita.

I sopra sò parechje colla funziunale cumunimenti usata in l'arti di unghie.L'arnesi sò per aiutà à cumplettà megliu un paru di manicure.Ci vole assai pratica per avè boni strumenti per fà u travagliu cumu si deve.

furnisce smaltu per unghie in gel Shell


Tempu di Postu: 21-Mar-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate