Perchè u smaltu di gel per unghie hè cusì popularu attualmente?

Perchèsmaltu di gel per unghiehè cusì populari attualmente?Nail art diventa assai populari oghje.Ùn importa micca Femmina o maschile, anche se a maiò parte di e femine avà, ma per u maschile, ancu più è più piace à fà nail art.

Gel UV per unghiehè un familiarpruduttu di nail art.Hè sviluppatu cumminendu e caratteristiche di smaltu per unghie è fototerapia.Hè statu prumuvutu in u mercatu per parechji anni.Dopu parechji anni di sviluppu, u smaltu di unghie hà occupatu a maiò parte di u mercatu di l'arti di unghie.Dopu à a ricerca di u mercatu prufessiunale, hè statu trovu chì u 99% di i saloni di unghie sò principarmenti prumuzione di unghie, è più di 80% di i cunsumatori di unghie anu fattu unghie di fototerapia.

fornitura di smaltu di gel per unghie di Natale

Perchè hèsmaltu per unghie in gelcusì populari in u mercatu?Aghju analizatu a ricerca di u mercatu è riassuntu i dece motivi per chì u smaltu di unghie hè populari in u mercatu:
1. Detachable, inodore, sano è ùn ferite micca e unghie.Utilizà un remover di unghie speziale pò immergerà è cascà in pocu tempu, evitendu danni à i unghie causati da grinding with sand bars.
2. Hè cunvene è veloce, ùn hè più complicatu cum'è unghie di fototerapia, trè passi, quindici minuti per compie un paru di unghie (toe).Smaltu per unghie cù luce LED 18W, finu à 10 seconde per asciucà.
3. I prufitti sò cresciuti.Una buttiglia di 15 ml di smaltu pò fà 25-30 pariglii di unghie, ma a tarifa hè parechje volte più di quella di unghie.
4. Cù cuntenutu tecnicu bassu, i manicuristi ponu operà dopu una furmazione simplice.Per esempiu, u funziunamentu di Newcolorbeauty fashion nail polish, ancu un novice pò colore, è pò esse mantinutu per un mesi casually.A causa di a rapida migliione di a qualità di u smaltu di unghie, i manicuristi anu evitatu assai prublemi operativi.
5. U tempu di ritenzione hè più longu di quellu di u smaltu per unghie per evitari lagnanza di i clienti.In generale, u tempu di ritenzione hè di circa 30 ghjorni.
6. Pò esse grossu o magre, è pò esse cambiatu secondu u cambiamentu di u clima.Havi un rendimentu di livellu eccellente è una texture cum'è u smaltu per unghie.Ma finu à chì ùn vede micca a luce per un bellu pezzu, ùn a tumberà micca.
7, alta saturazione di culore, faciule di culore, pò esse direttamente utilizatu per pittura, sketching, linee.I domestici sò culurati da i dui lati, è u culore hè pienu.In u mercatu giapponese, una parte hè populari.Per quessa, a cola di smaltu domesticu hè aduprata cù una spazzola, è a cola di smaltu giapponese hè in una buttiglia aperta, è i penne di fototerapia prufessiunale sò usati per colore.Questu hè ancu a cola di smaltu domesticu per unghie hè generalmente relativamente magre, a cola di smaltu straniera hè relativamente grossa.
8. Zero shrinkage, dece dita (toes) pò esse operatu à u stessu tempu.Parechji clienti anu infurmatu chì i prudutti di diversi fabricatori anu diversi gradi di cuntrazione.Questu hè principalmente causatu da a cola flottante prodotta da a prima fototerapia utilizata dopu l'illuminazione.Allora u primu removable hè assai impurtante.
9. Nisuna precipitazione, zero yellowing, è resistenza à u clima.
10. Ci hè parechje marche per sceglie, è ognunu decide secondu e so preferenze è u pusizioni di prezzu.Eppurusmaltu per unghie UVhè pupulare, hè necessariu di attentu à certi ditagli di l'arti di unghie, cum'è l'abbinamentu di culori è vestiti, è i bisogni di i cambiamenti di staggione per stili populari, Armonia cù l'ambiente di travagliu, etc. è mostra u vostru incantu di moda è stile!

grossista di gel per unghie occhi di gatto all'ingrosso

Sè per Taliaffari di nail art in gel, puderia email à :

 


Tempu di Post: 21-May-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate