Grossista di smalti in gel UV

Prodotti di smaltu in gel per unghiesò populari in u mercatu glubale, è hà ancu un mercatu potenziale assai grande, cusì oghje più è più persone sò implicati in questa industria.Newcolorbeauty hè un prufessiunaleproduttore di smalti in gel UV per unghiei prudutti dapoi u 2010,furnisce smaltu di gel per unghieprudutti à i clienti in tuttu u mondu.Aiutate assai persone à ottene più bellezza digià, ma ci sò ancu assai persone chì ùn cunnosci micca bèSmaltu per unghie in gel, quì presentate quì sottu per voi.

furnisce u fornitore di smaltu in gel rosa Babi
categuria di pruduttu

Sicondu l'effettu di nail art,gel per unghiehè divisu in trè tippi:gel di base coat, gel di unghie di culoreèsmaltu di gel top coat .

Istruzzioni
1. Rub strisce - mudificazione di forma simplice
2. Polishing strips-pulishing a superficia chiovu
3. Prima (Base coat gel )
4. Bake for 30 seconds with dual light source lamps
5. A prima capa di gel di culore
6. Focu per 30 seconde in a lampa di fonte di luce duale
7, a seconda capa di unghie di gel di culore
8. Focu per 30 seconde in a lampa dual light source
9. Top coat gel
10. Focu in a lampa di fonte di luce duale per un minutu
11. Fattu
furnisce un grossista di smalti per unghie in gel
Ingredienti principali

Resina di basa, fotoiniziatore, è diversi additivi (cum'è pigmenti è coloranti, modificatori di reologia, promotori di adesione, tenaci, diluenti monomeri, reticulati, solventi), etc.

Precauzioni

Per esempiu, ghjudicà se ugel UV per unghiehè bonu o cattivu hà assai à fà cù a qualità di u gelu di l'arte di u chiovu stessu.Inoltre, un tempu di retenzioni più longu nantu à u chiovu hè ancu unu di i criteri di ghjudiziu.Applicazione curretta di ucolla per nail arthè ancu assai impurtante.

Fornitura di u grossista di smaltu in gel di culore Nude

Domande Frequenti

Quistione:U sviluppu di smaltu di unghie hè gradualmente rimpiazzà oliu di unghie, cusì chì sò i vantaghjismaltu di gel UV per unghie?
Risposta:
1. Solvent-free, removable, senza gustu è favuritu di l'ambiente.
2. Forte adesione, bona tenacità, senza ritirata, senza cracking, cumparatu cù u smaltu d'oliu tradiziunale per unghie,gel UV smaltu per unghiepò durà più longu.
3. Per via di e so caratteristiche, u vernice di unghiesmaltu di gel UVhè relativamente maleable, i mudelli di unghie fatti sò diversificati, è a cola di cambiamentu di temperatura hè affettata da a temperatura è i raghji ultraviolet in diverse ambienti.U mudellu di unghie finitu cambierà u culore per risponde à i bisogni di diversi clienti., Questu hè ancu incomparable cù l'oliu di unghie.

supply Babi color babi gel supply

Per piacè cuntattateci perfurnisce u babi gel per unghieprudutti per a vostra attività:

 


Tempu di posta: 20-novembre-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate