U modu currettu per attruverà u smaltu per unghie in gel d'ochju di gatti cù magnete

Chì ghjèsmaltu per unghie à l'ochju di gattu??

Smaltu per unghie di gatti, cum'è u nome suggerisce, hè fattu per vede cum'è l'ochji di u gattu.Puderà vede diverse luci è ombra sottu u cambiamentu di luce, è hè cum'è un opale nantu à a manu per attruverà l'attenzione.

Smalto per unghie gel occhi di gatto al neon

1. Quandu ususmaltu per unghie in gel occhi di gattu, hè megliu aduprà cù un ligatu removable è un segellu removable wiper.S'ellu ùn hè micca usatu inseme, hè propensu à scoppià è difficiule di sguassà.

2. Applicasmaltu d'ochju di gattusolu una volta, micca troppu magre o troppu grossu.

3. U magnetu pò esse speciale, pò esse u magnetu nantu à a vostra frigorifera o altru.Ùn avete micca bisognu di cumprà un magnetu prufessiunale.U grossu di a linea magnetica di ogni magnetu hè diversu, è pudete aduprà secondu e vostre preferenze.

Fornitura di gel per l'occhi di gattu 9D

U modu currettu per attruveràsmaltu per unghie in gel per l'ochji di gatticù magnetu

L'amichi chì spessu facenu nail art deve esse familiarizatugel per l'ochji di gattu.Questu hè un tipu assai bellu di nail art.U gloss dopu l'applicà hè assai unicu.Allora fatesmaltu per unghie in gel occhi di gattuapplicà una volta è attrae una volta cù un magnetu?

gel per unghie occhi di gatto all'ingrosso Cina

Unghie in gel per l'ochji di gattul'arte hè megliu per esse succhiata cù una petra assorbente di ferru ogni volta chì l'appiccicate, è poi secca cù una lampada UV dopu chì hè succhiata.Smaltu per unghie di gatticuntene particeddi magnetichi, è un magnetu forte hè utilizatu per succhià a superficia di l'unghie.Se a superficia di u chiovu ùn hè micca guarita è succhiata dopu à l'applicazione, u dito succhiatu serà affettatu da l'influenza di u magnetu. L'effettu cat-eye di u chiovu precedente.

Usmaltu in gel per l'ochji di gattiùn deve esse troppu magre o troppu grossu ogni volta, in modu di assorbe l'effettu di l'ochju di u gattu.

smaltu di gel per occhi di gattu magicu

Quandu si usa un magnetu, a distanza trà u magnetu è a superficia di u chiovu hè 2-3mm.Dopu trè seconde, sguassate immediatamente.Ùn scuzzulate micca, è l'effettu di a cola di l'ochju di u gattu pò appare.Se l'effettu di l'aspirazione ùn hè micca satisfacente durante l'operazione, pudete applicà una capa digel per l'ochji di gattue succhiala di novu.

produttore di smalti in gel per unghie

Newcolorbeauty hè un fabricatore espertu di anni per i tipiprudutti di smaltu per unghie, Se site interessatu à risparmià u costu è fate un bonu benefiziu per u vostruaffari di gel per unghie, per piacè ùn esitate à cuntattà torna à noi:

 


Tempu di post: Jul-03-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate