Insegni à caccià u smaltu di gel per unghie da e vostre unghie scientificamente in casa ~

Mi ricordu sempre di vede parechje persone chì si lamentanu di l'annu novu à u principiu di l'annu novu.A causa di u Covid-19, ùn m'aspittava micca chì dopu à un set di pigiami, a manicure è i capelli tinti chì eranu allinati per l'annu novu eranu tutti in vain.

À quellu tempu, Z cunsulò tutti quant'elli eranu in un bonu umore, i soldi ùn era micca persu.Ma dopu un mesi hè passatu, un novu prublema hè ghjuntu: i unghie anu cresciutu da quasi un terzu, è i unghie sò sgradevoli si stanu nantu à elli, è i saloni di unghie ùn sò micca aperti.Chì possu fà per l'unghia cù u smaltu in gel per unghie?

smaltu per unghie in gel

E donne chì di solitu piace à fà nail art sapemu chì u smaltu per unghie hè diversu da u smaltu ordinariu.Quandu andate in a tenda per sguassà, deve esse pulitu cù cura da a manicurista per sguassà.Questu hè chì a superficia di u chiovu hà un sigillante, chì hè rispunsevule per u chiovu.U maestru ancu chjappà i bordi di e unghie cù un sigillante per mantene più longu.

Di solitu ùn avemu micca macchine di levigatura prufessiunali in casa, ma a carta di levigatura ordinaria hè ancu dispunibule.Hè ricumandemu di sceglie una striscia di freccia cù una capacità di frosting più forte per una lucidatura curretta.U tempu di lucidatura hè variabile.L'esperienza di Z hè chì, finu à chì a superficia ùn hè micca brillanti, hè quasi u listessu.

E se ùn ci hè micca carta matte in casa?Pudete vede chì parechji tagliatori di unghie anu u so propiu stratu di lucidatura, ma u tipu hè relativamente strettu, è ùn ci hè micca un bastone di scrubbing speciale per l'operazione faciule.

fornitura di gel UV

Allora principià u prucessu formale di rimuzione di unghie.U smaltu di gel UV ùn hè micca uguali à u smaltu di unghie ordinariu.Hè megliu cumprà un smaltu di unghie prufessiunale o un kit di smaltu per unghie.Avà ùn hè micca faciule per esce per cumprà, fate solu fà in linea.

Nail remover pò esse versatu in una piccula tazza, è poi immergete i vostri ditte per 8-10 minuti è poi pigliate fora;u funziunamentu di u saccu di unghie hè assai più sèmplice, appena apre è imbulighjate i deci dita, di solitu 15 minuti.

gel uv polish

Dopu à u "battesimu" di smaltu per unghie, u gel polish diventa suave.À questu tempu, spinghje delicatamente u bordu è si vulterà, è poi spinghje lentamente à a fine cun un pusher d'acciaio, è a cola di unghie serà eliminata cun successu.

Se ci sò sempre residui, utilizate una striscia di strofinamentu per ligeramente sabbia.Infine, ùn vi scurdate di pulizziari è applicà oliu nutriente.U gloss di l'unghia perfetta appena sguassata ùn hè micca bonu è un pocu fragile, è si ricuperà lentamente in pochi ghjorni.

smaltu di gel

Ma in fattu, pulisce e unghie da sè stessu hè abbastanza faciule per fà male, cusì Z pensa chì si fate un unghje di culore o di salta di culore (micca u tipu cù parechji mudelli cumplicati), e fate chì anu un unghie in casa. pò ancu fà i culori stessi.

Truvate u numeru di culore di unghie chì hè simile à u culore di unghie, è poi applicà uni pochi di più strati à a parte chì hè cresciuta, è poi applicà un pocu di smaltu brillanti à tutta a superficia di unghie.L'effettu deve esse bonu.

Affari di smaltu di gel

In ogni casu, ancu s'è u sopra hè còmuda è faciule di dì, l'operazione attuale ùn pò micca esse bè cum'è andà in un salone di unghie, per quessa, ci hè un altru modu per cutà l'unghie cultivate.

Lazy Cancer Z hà fattu unghie rosse monocromatiche durante l'annu novu cinese.Sentu chì possu sempre vede dopu avè tagliatu un terzu.Pensu chì possu appena esce avà, cusì cresce è tagliate pianu pianu.Ùn pare micca impurtante?

smaltu per unghie in gel di culore

In tuttu, sia e fate personalmente scaricate o pensanu di mantene cusì cusì, fate attenzione à ùn coglie micca a cola di unghie!In uriginale, a rimozione di unghie scientifica ùn causa micca un gran dannu à i unghie, ma si forzà, hè faciule per dannà u lettu di unghie o ancu inflammazioni.

È s'ellu hè una manicura simplice cum'è Z sta volta, è ùn importa micca s'ellu si mantene più longu, hè sempre ricumandemu chì e fate mantene a bona abitudine di trimming regularmente per evità l'accumulazione di terra in i unghie, chì ùn hè micca bonu per u corpu ~

 


Tempu di pubblicazione: 23-novembre-2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate