Passi di smaltu per unghie di cat eye

Mostra i passi dismaltu d'ochju di gattuquì sottu per voi:

smaltu in gel per nail art

A cola d'ochju di gattu hè un pruduttu aghjurnatu di smaltu per unghie.U polu di magnetu hè aghjuntugel d'ochju di gattu, chì pò furmà un effettu di banda di luce dopu esse riflessu da a luce, chì s'assumiglia à l'opale.

Gel polacco magnete ochju di gattu

I passi dismaltu d'ochju di gattu:

1. Exfoliate, disinfettate è sguassà grassu.

2. Pulisce delicatamente a superficia di l'unghia per pulizziari l'unghia.

3. Apply agent bonding è illuminate a lampada di fototerapia per 1 minutu.

4. Apply cat-eye nail polish cun un gruixu moderatu è mette nantu à a superficia di usmaltu per unghiecù un bastone magneticu speciale d'ochju di gattu, vicinu, ma senza toccu, cum'è u funziunamentu di u fantasmasmaltu per unghie, l'effettu apparisce immediatamente dopu à trè seconde.Accende a lampada di fototerapia per 3 minuti per finalizà a forma.

5. Dopu à caccià a cima è caccià a capa di sigillatura, brilla a luce per 3 minuti, sguassate u residuu nantu à a superficia cù l'acqua di gel nettu per ottene una superficia brillanti, cum'è l'occhi di gattu, piercing è energicu.

Smalto Gel Occhi di Gatto all'ingrosso

Precauzioni persmaltu d'ochju di gattu:

U modu currettu di upirari lusmaltu d'ochju di gattuhè di succhià un dito è illuminate a lampada una volta, è poi fate u prossimu dito.Perchè u gattusmaltu per unghiecuntene particeddi magnetichi, u magnetu chì attrae l'ochji di u gattu hè un magnetu putente.A distanza trà dui dita hè cusì vicinu.Se succhiate u prossimu senza curà cù a lampada, u dettu chì hà assorbutu l'effettu di l'ochju di u ghjattu sughjerà un dettu nantu à u magnetu.Quandu l'effettu hè affettatu da u magnetu.

grossista Cat Eyes UV Gel grossista

Sè vo truvate un fornitore perprudutti di gel per unghie per l'affari, per piacè cuntattate:

produttore di smalti in gel


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate