U fabricatore di smaltu di Gel per unghie vi mostra cumu si distingue u bonu è u cattivu smaltu per unghie

Fabbricante di smaltu per unghievi mustrarà cumu si distingue u bonu è u cattivu smaltu per unghie:

Osservate:

currisponde à l'offerta di prudutti di smaltu di gel di culore

 

  • 1. Culore:U tonu di culore di u smaltu di unghie hè u paràmetru di basa chì sceglimu.In generale, più bassa hè u cast di culore, megliu hè a qualità di u smaltu per unghie quandu paragunate a carta di culore cù u culore reale! I carte di culore sò tutti fatti à a manu, è hè difficiule di spressione l'essenza di una cola.Duvemu personalmente spazzola in e nostre mani, è poi vede se u culore hè luminoso è u culore hè ben proporzionatu.
  • 2. Spessore:Per esse simplicemente, una fina capa di cola pò esse culurata uniforme, chì hè una bona cola.
  • 3.Materiale:A materia prima di smaltu per unghie hè preparata da a cola di basa è a pasta di culore di pittura.S'ellu hè fattu, si trova chì ùn pò esse cumminatu assai bè, è pò ancu esse strati.A qualità di stu vernice di unghie ùn deve esse assai bona!

Fornitore di smaltu per unghie in gel di culore

 

Ùn importa micca quantu hè bella a buttiglia o quantu hè luminosa a carta di culore, duvete pruvà sè stessu quandu sceglite u smaltu per unghie.Solu applicàndulu nantu à i vostri unghie, pudete veramente sperimentà e proprietà di sta tazzasmaltu per unghie.

Un vernice di unghie megliu deve avè una viscosità moderata, a spazzola hè pulita è micca aspra, è hè particularmente liscia quandu si spazzola.Dopu chì a cola di culore passa per u lampu di coccia, a superficia hè liscia è ci hè un pocu di cola flottante, ma u culore ùn pò micca esse macchiatu da a manu., è ùn ci hè micca cuntrazione è arrughe.

A nova bellezza di culore hè assai prufessiunale prudutti di smaltu per unghiefabricatore, avè clienti in tuttu u mondu, furnisce sempre a megliu qualitàarticuli di smaltu di gelper i clienti, cusì un saccu di clienti chì cooperanu inseme per più di 10 anni, perchè puderianu cooperà inseme per tantu tempu, i mutivi principali sò chì guarantiscenu a qualità, u prezzu competitivu, a consegna rapida, u serviziu puntuale ...

Fornitore di Gel Polish Cina

Sè vo circate un bonufornitore di gel per unghieper u vostruaffari di gel per unghie, cuntattateci in ogni mumentu:

  • Zona Industriale, Xiaohe Village, Daojiao, Dongguan, GD, Cina
  • Tel: + 86-769-8122 6809
  • M/Whatsapp/Wechat: +86 136 6298 7261
  • nfo@newcolorbeauty.com

 


Tempu di Postu: Dec-09-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate