Cunniscenza di u smaltu di gel per unghie

A. Cracks in usmaltu per unghiestratu di sigillatura:
Motivi è suluzioni: cracks di solitu apparisce in 1-2 ghjorni dopu à l 'unghie art cunSmalto per unghie in gel UVhè cumpletu.S'ellu ùn hè micca trattatu bè, i cracki aumenteranu gradualmente finu à chì a capa di sigillante cracke è si sparghje in fiocchi.U mutivu principale hè l'usu di un sealer senza lavare.Comparatu cù u sigillante scrubberable, u sigillante senza lavatu hà una struttura più dura è fragile è una durezza insufficiente.I cracks appariscenu spessu nantu à a superficia di u smaltu di unghie cù una durezza abbastanza.Hè ricumandemu chì aduprate un segellu removable chì pò esse lavatu o sceglie una marca d'alta qualità di sigillu senza lavatu.

fornitore di prudutti di smaltu in gel di pigmentu cumpletu

B.Reasons per facili peeling dismaltu di gel UV per unghie:

Ragione 1: A pelle morta ùn hè micca eliminata
Avete bisognu di fà una manicure basica prima di unghie.Questa hè a basa UV smaltu per unghieprucedura di candidatura.Se a pelle morta ùn hè micca tagliata in modu pulitu, pò causà chì u smaltu di unghie cade facilmente.

Ragione 2, troppu primer (Base coat gel)
L'agentu di prima / ligame deve esse appiicatu u più sottile pussibule.S'ellu hè appiicatu troppu grossu, hè faciule fà chì u vernice di unghie si curl up.

Truvate un fornitore di gel babi rosa chiaru

Reason 3, u culore di gel polish hè troppu grossu
Usmaltu di gel di culoreùn deve esse troppu grossu.In generale, u modu currettu hè di utilizà u culore solidu duie volte è a luce traslucida trè volte per evità arrughe.Hè ricumandemu di applicà un locu magre per a prima volta, è poi appricà di novu nurmale dopu l'illuminazione di a lampada.In generale, u culore serà assai pienu.Un'altra cosa hè di attentu à l'edging, è pruvate d'imballà l'edging ogni volta chì fate una capa.

Ragione 4: troppu stratu di sigillatura (Top coat gel polish) hè applicatu
Pruvate micca di lascià a strata di sigillatura scorri in u groove di u chiovu.Se pigliate troppu voluminu è scorri accidintali in u solcu di u chiovu, pulite u solcu di u chiovu u più prestu pussibule.
Babi color babi gel supply
Reason 5, u fluidu di pulizia ùn hè micca usatu in abbastanza
U più deve esse più, u menu deve esse menu.Ùn salvate micca cum'è una suluzione di pulizia.Dopu avè lavatu, ùn serà micca faciule d'avè u sigillante seccu è crack, è a luminosità pò esse megliu affissata.

Ragione 6: mischjà è aduprà diverse marche dismaltu per unghie
L'ultima cosa da ricurdà hè chì diverse marche dismaltu per unghieavè ingredienti diffirenti.S'elli sò usati in cumminazzioni, ponu ripiglià l'altri è causanu u fenomenu di spargimentu.Dunque, i manicuristi anu da evità di mischjà diverse marche di vernice per unghie.
grossista di smalti in gel di linner

C. Precauzioni persmaltu di gel UV per unghieoperazione:
1. A pelle morta nantu à a riva di u chiovu deve esse eliminata;
2. spazzola u liquidu equilibriu duie volte prima di applicà u primer;
3. Quandu s'applicanu primer, a quantità deve esse chjuca, altri ùn ci sarà shrinkage;
4. In u listessu modu, a quantità di cola di culore deve esse chjuca è fina, è u culore puro è trasparente deve esse appiicatu parechje volte;
5. a strata di sigillatura ùn deve esse troppu;
6. Ùn aduprate micca u sigillante non-pulizia nantu à a superficia di a cola removable, perchè serà faciule di crack;
7. Hè megliu ùn mischjà unghie di diverse marche.Inoltre, certi marchi di vernici per unghie necessitanu l'usu di lampade di a listessa marca;
8. a suluzione di pulizia di gel per pulizziari la strata di sigilli deve esse abbastanza;
9. Ùn appughjà duramente quandu spazzola a cola di smaltu per unghie, basta à spazzola cù u stessu angulu, pressione è arcu;
10. Spazzola u vernice di unghie à u fondu di u chiovu in forma d'arcu

Fornitore di gel UV per unghie

Cuntattate u fabricatore Newcolorbeauty per u vostruAffari di smaltu di gel UV :

 


Tempu di Postu: Nov-06-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate