U fabricatore di unghie in gel vi mostra cumu prestate attenzione à l'arti di unghie cù smaltu di gel?

Prestate attenzione in l'invernu persmaltu di gel per unghienantu à e vostre unghie?A nova bellezza di culore - u prufessiunaleFornitore di smaltu UV per unghie in gelvi mostrarà cusì:

1. U pezzu chiovu ùn deve esse troppu longu;

2. Massaggiate spessu a pelle di a radica di u chiovu;

3. U vernice di unghie hè più fina;

4. S'ellu hè fattu di armatura di cristalli francese, hè megliu à aduprà cristalli rosa.

Grossista di gel per unghie UV

I mutivi specifichi sò i seguenti:

1. Quandu i unghie di unghie deve esse appiicata in l'invernu, assicuratevi di ùn sceglie micca unghie troppu longu, perchè in generale tutti portanu unghie più grossi in l'invernu.Per esempiu, u filu di un sweater hè facilmente tiratu nantu à unghie longu o pezzi di unghie, chì pruvucarà i nostri unghie per rompe.Sì i nostri unghie sò troppu longu, purtendu guanti ancu causanu troppu inconvenienti.

2. Dopu à a manicure invernale, pudemu applicà un pocu di crema di manu prima di andà in lettu per massaggiate a pelle di e radiche di unghji, perchè u clima in l'inguernu hè troppu seccu, più o menu assorberà a pelle di e mani è e radiche di unghje Umidità. , pruvucannu barbs.

3. In l'invernu, solu bisognu di applicà una fina capa di smaltu per unghie, perchè s'ellu applicà una grossa capa di smaltu per unghie, si secca rapidamente in l'invernu, chì pruvucarà chì u smaltu di unghie sbuccia è mantene l'unghie lucida. .U tempu ùn dura micca.

4. Sè vo sceglie à fà unghie francese cristal in inverno nail art, si ricumandemu chì vo aduprà cristallu polvara, perchè s'ellu hè dipinti, u Qianyuan di u chiovu pò facirmenti tuccà i cuffs di i panni.Micca solu affettarà a bellezza di i nostri unghji, ma hè ancu difficiule di mantene e unghji chì sò stati fatti per un bellu pezzu.

Fornitore di smaltu in gel di linner

Quandu vene l'inguernu, u clima sarà friddu è seccu.Ancu in l'inguernu friddu, ci saranu amici chì piace à pintà unghie.In ogni casu, per via di l'inguernu invernale, sè ùn avete micca cura, hè faciule per rompe i vostri unghie è i dita di barb, perchè duvete fà un bonu travagliu in a cura di l'unghie d'invernu.U clima in l'inguernu hè assai seccu, perchè duvete esse più attenti quandu fate a cura di l'unghie è duppià u travagliu di cura per prutege i vostri unghie da i danni è facenu più dilicati è movimenti.

 


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate