Differenza trà smaltu d'oliu per unghie è smaltu di gel UV per unghie

Oghje, più è più persone prestanu attenzione à l'arti di unghie, è i prudutti d'arte di unghie sò ancu aghjurnati.Tuttavia, per a maiò parte di l'amatori di nail art, smaltu d'oliu di unghie èsmaltu di gel per unghiesò sempre indistinguibili, ancu s'ellu ci hè una sola diferenza di parolla.Ma a diffarenza hè à mille chilometri!

cumprà un gel di alta qualità in un passu

Fighjemu a diffarenza trà elli:

Smaltu d'oliu per unghie

Ingredienti: L'ingredienti principali sò 70% -80% solventi volatili, circa 15% nitrocellulose, una piccula quantità di solventi oleosi, canfora, diossidu di titaniu è pigmenti solubili in oliu.Funzione: U solvente cuntenutu in u smaltu di unghie volatilizes per furmà una film culurita, chì pò vede u culore dopu esse attaccatu à l'unghia.Features: Ùn ci hè micca bisognu di luce, cusì u smaltu di unghie hè generalmente pusatu in una buttiglia trasparente è sigillata quandu hè almacenata.

Fornitore di gel in un passu

Smaltu UV per unghie

Ingredienti: L'ingredienti principali sò resine naturali è qualchi materiali di culore.Stu materiale si solidificà sottu à l'irradiazione di a luce ultravioletta invece di volatilizà.Formarà un film plasticu.Funzione: U smaltu di unghie serà guaritu sottu irradiazione di luce ultravioletta, invece di volatilizazione, formarà una film plastica simile.Allora sta strata di film hè attaccata à u chiovu per vede u culore.Features: lustro, resistenza à l'abrasione è fermezza sò megliu cà i smalti per unghie.A più impurtante hè chì ùn emette micca gasu, hè basicamente inodore, è hà bisognu di l'illuminazione, ma hè solu un minutu o dui.È pò fà più stili di unghie diverse.Ma a cola per unghie deve esse posta in una buttiglia opaca è guardata da a luce.

fornitore builder gel polish fornitore

Hè megliu u smaltu d'oliu per unghiesmaltu di gel per unghiemegliu?Risposta:Gel UV per unghie

Beneficii dismaltu di gel UV per unghie:

1. Nisun gustu :

L'ingredienti principali sò a resina naturali è parechji materiali di culore, cusì ùn ci hè micca u gustu.Reduce u dannu à u corpu umanu.

2. Dura per un bellu pezzu

Ogni strata digel per smaltu per unghieci vole à esse induritu sottu u lume ultraviolet, etc., prima chì a capa dopu pò esse appiicata.Per quessa, a durezza è u gloss sò assai megliu cà l'oliu di unghie ordinariu, è u tempu di ritenzione hè ancu più longu.Pò durà finu à 28 ghjorni, è l'oliu di unghie pò durà solu sette ghjorni.

3. Apply more evenly

A viscosità è a fluidità di usmaltu per unghie in gelti fà megliu aduprà!A cosa umana hè: si spazzolarà in modu uniforme cà u smaltu d'oliu per unghie!

4. Secca prestu

Giniralmenti, smaltu oliu chiovu pigghia circa deci minuti à siccà, ma usmaltu di gel per unghielampa pò asciugà in solu un minutu, chì risparmia assai tempu.

Ma paragunatu à l'oliu di unghie,smaltu di gel per unghiehè più sana è più durabile, è u dannu serà assai più chjucu.Serà più prezzu per andà in una tenda di unghie per scegliesmalto gel per unghie.Dopu àsmaltu per unghie in gel d'artehè guaritu, pudete fà assai mudelli nantu à questu per arricchisce tutta a unghia.

furnisce manicure di culore nude uv polygel

 

New Color Beauty hè un fabricatore di anni peraffari di prudutti di smaltu per unghie :

 

 


Tempu di post: 30-Sep-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate