About Nail UV gel Polish, essendu culurita in a vostra vita

Gel UV per unghie

U smaltu di gel di culore pò avà esse cunsideratu cum'è una operazione di rutina in i saloni di unghie.À u principiu, i unghie sò stati principarmenti divisi in unghie di cristallo è unghie di fototerapia, ma avà i unghie di cristalli sò raramente vistu.L'unghie di fototerapia anu da esse irradiate da a luce ultravioletta dopu l'applicazione di gel di fototerapia.In seguitu, per facilità l'operazione, a cola di fototerapia hè stata fatta per esse faciule d'applicà cum'è smaltu per unghie.In corta, a diffarenza trà u smaltu di unghie è u smaltu di unghie hè chì dopu chì u smaltu di unghie hè appiicatu, una lampa hè necessariu.

Quandu faci u smaltu per unghie, avete ancu bisognu di applicà qualchì gel di basa, cum'è fluidu di equilibriu, cola funziunale, primer, sigillante, etc.

 

Gel di basa:

U primer hè l'unicu unghje in questi geli chì entre in cuntattu cù i vostri unghie.Si basa principarmenti nantu à l'acidità debbule per appiccicà a cola di culore dopu à i vostri unghie.A maiò parte di elli anu un gustu pocu acidu.Per ligà, avete bisognu à caccià l'acqua eccessiva è u grassu da i vostri unghji à u principiu.Hè per quessa chì parechji negozii di unghie puliranu e vostre unghie cù unghie prima di manicure, micca solu per sguassà l'acqua è l'oliu, ma ancu per pulisce e vostre unghie.Superficie cuncava è cunvexa, cusì pudete confià nantu à a friczione crescente per un ligame megliu.

Smalto per unghie in gel UV

equilibriu fluidu;

Certi pruduttori chjamarà ancu liquidu di purificazione di a faccia di unghie, liquidu siccatu.Aghju menzionatu prima chì in i primi tempi di l'arti di unghie, a superficia di unghie era spessu pulita.Pudete pinsà chì si basa in i metudi fisichi per assicurà l'aderenza, allora i metudi chimichi sò fluidi di equilibriu.Parechji pruduttori avà sustennu chì senza lucidatura eccessiva, ponu direttamente applicà u liquidu di equilibriu nantu à a superficia di u chiovu, è aduprà u so metudu di l'erosione chimica per sguassà l'acqua è l'oliu per assicurà l'adesione à u primer.Sè vo site novi o quelli chì ùn volenu micca pulizziari l'unghie troppu, pudete aduprà un liquidu di equilibriu invece.Di sicuru, ùn devi micca troppu preoccupatu di dannà i vostri unghie troppu.Dopu tuttu, a to faccia pò esse acidificata cù l'acidu salicylic.

Smalto in gel UV di culore
U vernice di u gelu di culore hè u prutagunista in u gel, è u vostru culore è a forma dipendenu da questu.Oghje, in più di i culori cumuni, ci sò parechji stili cù glitter, ochju di gattu, celu stellatu, ancu cola di gelatina, cola brutta, etc. Bastamente solu ùn pudete micca pensà à questu, ùn ci hè nunda chì ùn pudete micca cumprà. .

 

fornitura di smaltu per unghie

Smalto in gel funzionale

Sicondu a funzione chì avete bisognu, questu pò esse divisu in smaltu di gel di unghie fissu, smaltu di gel d'estensione, etc. In generale, per ùn avè micca affettatu a forma è u culore, a cola trasparente hè basicamente utilizata.Sè avete bisognu di fioritura, pudete bisognu di cola trasparente cù una bona duttilità.Se vulete fà stile o rinfurzà ghjuvelli, allora avete bisognu di una cola più forte.In fatti, u più impurtante hè di vede s'ellu sti colla pò aiutà à ottene i vostri bisogni.U scopu rializatu.

Tirando smaltu di gel

Smaltu Gel Acrilico

Certi pirsuni chjamanu ancu smaltu di gel di seta, spider uv gel polish (sona micca incunificatu), ecc. Hè in realtà un tipu di gel per unghie di culore, ma hà una duttilità assai bona è pò disegnà linee assai sottili è ininterrotta.Hè adattatu per u disegnu di linea, di solitu cù una penna di disegnu.Nanzu, ci era un video nantu à Weibo chì era tiratu da una donna di manicure russa, chì ùn era micca bella.

Top coat gel per unghie:
Cum'è u nome suggerisce, l'ultimu gel UV utilizatu in nail art.I strati di sigillatura cumuni, i strati di sigillatura rinforzati è i strati di sigillatura ghiacciati sò avà cumuni.A strata di sigillatura ordinaria hè solu per luminisce è prutegge a superficia di l'unghie.Pudete pensà à a strata di sigillatura temperata cum'è un film di telefuninu temperatu, ma serà più forte.In più di ciò chì sopra, a strata di sigilli ghiacciati farà chì u vostru gel UV di u culore infine pruduce un effettu ghiacciatu, chì hè assai adattatu per certi stili low-key.

fabbrica di smaltu di gel per unghie

 


Tempu di Postu: 21-Nov-2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate